hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محدودیت‌های ۲۱ گانه در شهرهای قرمز گلستان

محدودیت‌های ۲۱ گانه در شهرهای قرمز گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: محدودیت‌های ۲۱ گانه مختص شهرهای با وضعیت قرمز کرونا، هفته گذشته به فرمانداران شهرهای قرمز استان ابلاغ شد.
عبدالرضا فاضل  اظهار کرد: در حال حاضر ۷ شهر با وضعیت قرمز کرونا در استان گلستان داریم که اغلب در شرق استان قرار دارند.
وی با اشاره به در نظر گرفتن محدودیت های ۲۱ گانه در شهرهای قرمز، گفت: این محدودیت‌ها شامل تعطیلی پاساژها و مراکز خرید سرپوشیده، تعطیلی تمامی باشگاه‌های ورزشی، مساجد، بازارهای هفتگی، تالارهای پذیرایی و آرایشگاه‌های زنانه، بیرون بر شدن غذای رستوران‌ها و غیره است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: این محدودیت‌ها با هماهنگی فرمانداران در شهرهای با وضعیت قرمز کرونا اعمال می‌شود.
فاضل خاطرنشان کرد: اگر هم استانی ها خصوصا در شرق استان، پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند احتمال قرار گرفتن کل استان در وضعیت قرمز وجود دارد.
وی گفت: اگر کل استان قرمز شود، محدودیت‌ها در سطح استان تشدید شده و معیشت مردم تحت تاثیر بیشتری قرار می گیرد. علاوه بر این فشار بر کادر درمانی بیشتر شده و ارائه خدمات درمانی به بیماران با مشکل مواجه خواهد شد که این مسئله افزایش شمار جان‌باختگان را به همراه خواهد داشت.
به گزارش ایسنا، در حال حاضر در استان گلستان شهرهای گنبدکاووس، آق‌قلا، کلاله، مراوه‌تپه، گالیکش، بندرگز و بندر ترکمن در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد