hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جزئیات خداحافظی همیشگی عادل فردوسی پور از صداوسیما

جزئیات خداحافظی همیشگی عادل فردوسی پور از صداوسیما

پس از گذشت دو سال از تعطیلی برنامه نود، فردوسی پور احتمالا ظرف هفته های آینده با یک برنامه اینترنتی (هارد تاک) به عرصه اجرا بر می‌گردد.
تقریباً یک سال و نیم است که پخش برنامه نود توسط علی فروغی مدیر جوان و بلند پرواز شبکه سه متوقف شده است و تنها سنگر عادل در سازمان صدا و سیما برنامه فوتبال ۱۲۰ است.
اما عادل بعد از کنار گذاشته شدن از شبکه سه، به سراغ ساخت برنامه اینترنتی و تک قسمتی "کلاسیکو" رفت که چهره‌های سرشناسی مثل علی دایی، پژمان جمشیدی، وریا غفوری، امیر مهدی ژوله و حتی "ژابی آلونسو" در این برنامه ایفای نقش می‌کردند.
این برنامه فردوسی پور با یک میلیون و ۸۰۰ هزار بیننده رکورد جالبی برجا گذاشت. حالا طی چند وقت اخیر خبر رسیده که عادل تصمیم گرفته برنامه جدیدی را باز هم برای پلت‌فرم‌های اینترنتی بسازد تا رقیب جدی برای برنامه‌های رسانه ملی باشد.
برخی خبرها حاکی است که طرح فردوسی پور برای برنامه سازی اینترنتی پر سر و صدا و پر هزینه، روی آنتن بردن یک "هارد تاک" (نوعی برنامه تلویزیونی است که در آن مجری گفت و گوی اختصاصی و چالشی با یک شخص برگزار می‌کند) است و می‌خواهد به شیوه خودش با میهمانان ویژه ای که دعوت می‌کند گفت و گوهای چالشی را روی آنتن ببرد.
ایده هارد تاک عادل با ستاره‌های قدیمی و بازنشسته و ستاره‌های کنونی فوتبال احتمالاً خوب دیده می‌شود، اما نکته اینجاست اگر عادل فردوسی پور بخواهد این کار را انجام دهد، باید قید کار کردن در صدا و سیما را بزند. فوتبال ۱۲۰ که قراردادش تا هفته سوم خرداد ماه امسال بوده تا پایان تیرماه که لیگ‌های خارجی به پایان می‌رسند، ادامه خواهد یافت و پس از پایان لیگ‌های خارجی معلوم نیست که قرارداد این برنامه با سازمان صدا و سیما تمدید شود یا خیر.
همین ماجراها و اینکه فردوسی پور نمی‌خواهد تیم رسانه‌ای خودش، سرنوشتی مثل تیم نود پیدا کند باعث شده او در گرفتن تصمیم برای خداحافظی از سازمان صدا و سیما تردید کند. ضمن اینکه او می‌داند که مخاطبان اینترنتی جای مخاطبان تلویزیونی را نمی‌گیرند و تلویزیون رسانه بسیار فراگیرتر از پلتفرم‌های اینترنتی است.
هر چند او پس از ماجراهایش با شبکه سه، تلویزیون را رها نکرده و تهیه کننده شبکه ورزش برای برنامه فوتبال ۱۲۰ است، علاوه بر این در چند برنامه مستند شبکه مستند حضور داشته، صدای او روی آیتم‌های برنامه فوتبال برتر سانسور نمی‌شود و بازی‌هایی که او گزارش کرده همچنان در بخش‌هایی از آیتم‌های فوتبال برتر پخش می‌شود.
گمانه زنی‌ها راجع به عادل فردوسی پور و برنامه جدیدش در حالی است که این مجری سابق صدا و سیما تا امروز صحبتی راجع به آینده کاری خود نکرده است و ترجیح داده سکوت کند.
باید صبر کرد و دید این گمانه زنی‌ها تا چه حد می‌تواند درست از آب در بیاید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد