hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شیوع مجدد ویروس کرونا شهرستان‌های ایلام را با اعمال محدودیت مواجه کرد

شیوع مجدد ویروس کرونا شهرستان‌های ایلام را با اعمال محدودیت مواجه کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از رشد تهاجمی ویروس کرونا در ایلام و اعمال محدودیت‌ها در شهرستان‌های بدره، آبدانان و دهلران خبرداد.

محمد کریمیان ، اظهار داشت:  رشد تهاجمی ویروس کرونا در ایلام به اعمال محدودیت‌ها در شهرستان‌های بدره، آبدانان و دهلران منجرشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: متأســفانه با شــیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمزدر استان‌هاى  همجوار ایلام و بى‌تفاوتى مردم نســبت به شیوع دوباره بیمارى، ضرباهنگ ابتلا در روزهاى اخیر  در ایلام تندتر شده است.

کریمیان تند بودن این ضرباهنگ را در شهرستا‌های دهلران، بدره و  آبدانان را مورد اشاره قرار داد و افزود: بررسى زیست و رفتار اجتماعی مبتلایان در ایلام حکایت از آن دارد که ‌بی توجهی به توصیه‌ها و رعایت فاصله اجتماعی و سهل پنداری بیماری افزایش مبتلایان را در پی داشته است.

وى خاطرنشــان کرد: بســیارى از بیماران تنها مواجهه احتمالى  و حضور در مراسمان عزا، عروسی و عیادت‌ها دچار این آلودگی شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: در شهرستان‌های اعلامی ایجاد محدودیت و ممنوعیت برگزاری مراسمات اعم از عزا، عروسی و هرگونه تجمع شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد