hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس هرمزگان

افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس هرمزگان

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید در هرمزگان ۳۵ درصد افزایش یافت.
حسین اخلاقی صبح امروز(چهارم تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: شورای اسلامی شهر بندرعباس با افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید موافقت کرد.
اخلاقی تصریح کرد: بر این اساس نرخ جدید کرایه سرویس مدارس از صفر تا سه کیلومتر ۱۱۵ هزار تومان، سه تا شش کیلومتر ۱۳۸ هزار تومان، شش تا نه کیلومتر ۱۶۱ هزار تومان، نه تا دوازده کیلومتر ۱۸۴ هزار تومان و دوازده تا پانزده کیلومتر ۲۰۷ هزار تومان تعیین شده است.
وی با اشاره به اینکه این نرخ‌ها برای رفت و برگشت سرویس‌ها اعلام شده است، ادامه داد: خانواده‌ها، مربیان مدارس، شرکت‌ها و رانندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) و با وارد کردن کد ملی برای سرویس مدارس نام نویسی کنند.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس بیان کرد: راننده‌ها و شرکت‌ها پس از نام نویسی و تحویل مدارک خود و تائید این سازمان می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.
اخلاقی اضافه کرد: والدین نیز پس از نام نویسی در سامانه سپند حتما برای سرویس مدارس فرزندان خود به واحدهای آموزشی مراجعه کنند.
وی افزود: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۱۷۶۱ نیز آماده دریافت شکایت‌ها و انتقادات شهروندان است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد