hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تشریح برنامه های بهزیستی در هفته مبارزه با مواد مخدر

تشریح برنامه های بهزیستی در هفته مبارزه با مواد مخدر

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر به تشریح برنامه های بهزیستی در هفته مبارزه با مواد مخدر پرداخت.
رضوان مدنی اظهار کرد: در طول این هفته کارگاه  آموزشی برای خانواده های معتادین پذیرفته شده با رعایت پروتکل بهداشتی پیشگیری از کرونا برگزار می شود و کارشناسان بهزیستی در شبکه استانی زاگرس برنامه استودیو سلامت در خصوص آگاهسازی در زمینه باورهای غلط در مورد مصرف مواد مخدر و پیشگیری از کرونا اطلاعات لازم را به مردم ارائه خواهند داد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به تهیه و توزیع پمفلت های آموزشی در خصوص باورهای غلط مبنی بر سوء مصرف مواد مخدر ،الکل،قلیان ، سیگار و پیشگیری از کرونا و انجام تست اچی ای وی به صورت رایگان در مراکز کاهش آسیب و موبایل ون ها و مراکز اقامتی میان مدت و ماده 16 در طول هفته مبارزه با موادمخدر خبر داد.

رضوان مدنی خاطرنشان کرد: نشر پیام ها و شعار های پیشگیری از اعتیاد در کانال هاو فضای مجازی محلی و مدارس، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع اعتیاد در فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان، بازدید از تمامی مراکز و موسسات فعال در زمینه اعتیاد تحت نظارت از دیگر برنامه های درنظرگرفته شده بهزیستی در هفته مبارزه با موادمخدر است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت: به مناسبت این هفته مسابقه طناب کشی وورزش های بومی محلی در مراکز اقامتی با رعایت پروتکل بهداشتی پیشگیری از کرونا برگزار می شود و کارگاه تاب آوری در مراکز اقامتی میان مدت با رعایت پروتکل بهداشتی نیز تشکیل خواهد شد.

وی توزیع بروشور و CD آموزشی، برگزاری جلسه با مددکاران در خصوص توانمند سازی و آماده سازی شغلی معتادان بهبود یافته را از دیگر برنامه های اجرایی بهزیستی در هفته مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد