hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش ۳۸ درصدی نرخ اتوبوس‌ها تصمیم شورا نیست

افزایش ۳۸ درصدی نرخ اتوبوس‌ها تصمیم شورا نیست

رئیس شورای اسلامی شهر مهریز با تاکید بر این که افزایش ۳۸ درصدی نرخ اتوبوس‌های بین شهری تصمیم شورا و شهرداری مهریز نبوده است، از پیگیری شورا برای رفع مشکل تردد شهروندان با این ناوگان بین شهرهای یزد و مهریز خبر داد.
«علیرضا ابویی» در رابطه با گلایه‌ی شهروندان مهریزی در رابطه با افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های بین شهری، اظهار کرد: چند سالی است که طبق قوانین و مقررات، ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌های بین شهری در اختیار شهرداری نیست و سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد کار رسیدگی،  نظارت و برنامه‌ریزی آنها را انجام می‌دهد.
وی افزود: افزایش ۳۸ درصدی جدید نرخ اتوبوس‌های بین شهری تصمیم سازمان مذکور است که شورای اسلامی شهر بعد از اطلاع، نسبت به بررسی مطالبات بر حق شهروندان و مسافرانی که در این مسیر روزانه مجبور به تردد هستند، پیگیری کرده است.
ابویی یادآور شد: البته در این ارتباط مقرر شد که موضوع با در نظر گرفتن شرایط مردم و طول مسیر ۳۰ کیلومتری مهریز به یزد و بالعکس، مجدداً در دستور کار جدی مسئولان سازمان حمل و نقل شهرداری قرار گرفته و برای تامین نظر شهروندان اقدام مناسب صورت گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر مهریز در پایان نیز بیان کرد: اعضای شورای اسلامی نمایندگان مردم هستند لذا تمام هم و غم خود را سالانه در تمام بخش‌ها صرف خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و حل و فصل امور می‌کند و در این راه نیز به همکاری جدی سایر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی نیازمند هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد