hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش تست‌های مثبت کرونا کاشان را به وضعیت نارنجی تغییر داد

افزایش تست‌های مثبت کرونا کاشان را به وضعیت نارنجی تغییر داد

معاون دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه افزایش تست‌های مثبت کرونا کاشان را به وضعیت نارنجی تغییر داد، گفت: ادامه روند وضعیت کاشان را قرمز می‌کند و بر همین اساس لازم شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

محمد حاجی جعفری ، با بیان اینکه کاشان در وضعیت نارنجی قرار گرفته است، اظهار داشت: به دلیل افزایش تعداد افراد بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و افزایش تعداد آزمایشات مثبت کرونا در آزمایشگاه تشخیص این ویروس، وضعیت کاشان از زرد به نارنجی تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل افزایش تعداد آزمایشات مثبت ویروس کرونا بازگشایی تمامی امکان و برگزاری مراسمات مختلفی نظیر جشن‌های عروسی و غیره است، افزود: پیشروی ویروس کرونا با این شرایط کاشان را در وضعیت قرمز و هشدار قرار می‌دهد و این موضوع سبب بروز نگرانی می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان  با بیان اینکه از تمامی شهروندان درخواست داریم تا پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان باعث شده است تا وضعیت کاشان رو به وخاومت برود در حالی که تا پیش از آن کاشان وضعیت پایدار و خوبی نسبت دوران پیک شیوع ویروس کرونا داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد