hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تاکسی‌ها همچنان ۴ مسافر سوار می‌کنند

تاکسی‌ها همچنان ۴ مسافر سوار می‌کنند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: در شرایط اقتصادی فعلی باید تا حدودی حق را به رانندگان هم بدهیم چون جابه جایی سه مسافر بدون تغییر در کرایه تاکسی برای آنها صرفه اقتصادی ندارد.
مجید استاد کاظمی با اشاره به اینکه با شیوع کرونا طبق مصوبه ستاد ملی کرونا بنا شده تا اطلاع ثانوی رانندگان تاکسی در صندلی عقب دو مسافر سوار کنند، اظهار کرد: علی رغم ابلاغ این مصوبه به همه تاکسیداران باز شاهد هستیم در برخی خطوط همچون گذشته چهار نفر در یک تاکسی سوار می‌شوند.
وی با بیان اینکه این عدم وحدت رویه باعث سردرگمی مسافران، نارضایتی و نگرانی آنها از بالا رفتن  احتمال انتقال کرونا در این شرایط شده، افزود: البته در شرایط اقتصادی فعلی باید تا حدودی حق را به رانندگان هم بدهیم چون جابه جایی سه مسافر بدون تغییر در کرایه تاکسی برای آنها صرفه اقتصادی ندارد.
این مسئول توضیح داد: با هزینه‌های استهلاک،  گران شدن لوازم خودرو و افزایش قیمت بنزین بسیاری از رانندگان تاکسی برای کسب درآمد ماهانه خود با مشکل مواجه شده اند و حالا به همه اینها مصوبه سه نفر مسافر هم اضافه شده است.
استاد کاظمی تاکید کرد: به دنبال تصویب لایحه ای هستیم که تا زمان عادی شدن شرایط و کشف داروی کرونا لااقل ۷۵ درصد هزینه مسافر چهارم بین سه نفر دیگر سرشکن شود تا حق رانندگان هم محفوظ باقی بماند.
رئیس سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری کرج توضیح داد: البته پیشنهاداتی هم در مورد دائمی شدن این مصوبه که دو نفر در صندلی عقب تاکسی بنشینند داده شده و این طرح در حال بررسی است.
وی گفت: زمانی در صندلی جلو تاکسی هم دو نفر سوار می شدند ولی برای راحتی مسافران سال‌هاست طبق مصوبه تنها یک نفر سوار می‌شود.
وی افزود: بدون شک سوار شدن دو نفر در صندلی عقب باعث راحتی و افزایش حس امنیت و آرامش مسافران به ویژه بانوان خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد