hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نوری: استقلال هنوز هم مدعی قهرمانی است

نوری: استقلال هنوز هم مدعی قهرمانی است

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که بازی عقب افتاده آبی‌پوشان مقابل نقش مهمی در سرنوشت این فصل آنها دارد و با شکست فولاد گام بزرگی برای رسیدن به صدر جدول برمی‌دارند.
محمد نوری درباره شروع دوباره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: همان‌طور که مردم با بیماری کرونا کنار آمده و کم کم به زندگی با این ویروس عادت کردند، بازیکنان هم پذیرفتند که فوتبال باید ادامه داشته باشد و با رعایت مسائل بهداشتی فوتبال بازی کنند. هواداران هم از شروع دوباره مسابقات فوتبال خوشحال هستند و این موضوع باعث می‌شود تا شور و نشاط به جامعه برگردد.
وی درباره شرایط استقلال و آمادگی این تیم برای شروع دوباره مسابقات گفت: بازیکنان تقریباً از آمادگی خوبی برخوردار هستند. فقط مصدومیت چند بازیکن باعث ناراحتی همه شده است. مجیدی در بازی‌های دوستانه‌ای هم که استقلال برگزار کرد نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی کرده و درصدد ایجاد هماهنگی میان بازیکنان و شناخت ترکیب مدنظرش است. 
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره آماده نبودن شیخ دیاباته پس از حضور در تمرینات، تصریح کرد: خوشبختانه دیاباته مصدوم نیست و فقط در این مدت کمی اضافه وزن پیدا کرده که این مشکل با انجام تمرینات منظم از بین می‌رود و به زودی او را با آمادگی کامل در ترکیب تیم خواهیم دید. استقلال مهاجمان خوبی دارد که می‌توانند جای دیاباته را پر کنند.
وی درباره بازی عقب‌افتاده استقلال مقابل فولاد خاطرنشان کرد: این بازی یکی از مهمترین بازی‌های استقلال است، چون اگر بتواند سه امتیاز بازی با فولاد را کسب کند شرایط خوبی در جدول پیدا می‌کند و به هفته‌های آینده امیدوار می‌شود. جواد نکونام تیم خیلی خوبی ساخته است و قطعاً استقلال بازی سختی در اهواز دارد، نتیجه این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.
نوری در پایان با بیان اینکه پرسپولیس در ادامه بازی‌ها امتیاز از دست خواهد داد، اظهار کرد: بازی مقابل فولاد نقش مهمی در سرنوشت این فصل استقلال دارد، شاگردان مجیدی اگر بازی با فولاد را ببرند گام بزرگی برای رسیدن به صدر جدول برمی‌دارند، هرچند کار سختی است، ولی استقلال هنوز هم مدعی قهرمانی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد