hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دهه کرامت بهترین فرصت برای تبیین و ترویج فرهنگ رضوی است

دهه کرامت بهترین فرصت برای تبیین و ترویج فرهنگ رضوی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان دهه کرامت را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ رضوی و ارتباط با حضرت علی بن موسی الرضا (ع) دانست.
فرشید فلاح در نشست شورای هماهنگی برنامه های بزرگداشت دهه کرامت این استان افزود: سمنان در همسایگی مشهد مقدس و در مسیر دو حرم نورانی حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) قرار دارد و باید عشق و ارادات خود به ساحت این دو بزرگوار را در دهه کرامت با اجرای برنامه های شایسته و مناسب ابراز نماییم.
وی با اشاره به نامگذاری سالروز ولادت حضرت معصومه به عنوان روز دختر تصریح کرد: دشمنان انقلاب و اسلام برای تضعیف نهاد خانواده و هجمه به دختران ایران اسلامی در حل توطئه و اجرای برنامه های تخریبی از طریق فضای مجازی هستند.
فلاح تاکید کرد: باید از فرصت دهه کرامت و سالروز ولادت کریمه اهل بیت (ع) استفاده و با اجرای برنامه های مختلف تجلیل و تکریم دختران، با این توطئه برخورد و مقابله شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مردم این استان را مجاوران حرم حضرت رضا (ع) به دلیل همسایگی با مشهد مقدس خواند و از دستگاههای فرهنگی و اجرایی این شورا خواست تا برنامه هایی فاخر را با استفاده از فضای مجازی تولید و ارائه دهند.
وی گفت: از وجود 250 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان سمنان برای بزرگداشت دهه کرامت و اجرای برنامه های متنوع و با محتوا به عنوان ظرفیتی بزرگ استفاده خواهد شد.
اعضای شورای هماهنگی برنامه های بزرگداشت دهه کرامت استان سمنان در این نشست به بیان برنامه ها و اقدامات خود در خصوص بزرگداشت دهه کرامت پرداختند و برنامه های شاخص خود را ارائه دادند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد