hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان > ۱۵۰ لیتر در شبانه روز مصرف سرانه آب در اصفهان/ پیمایش بیش از ۲ میلیون و ۱۵۰ انشعاب آب در استان

۱۵۰ لیتر در شبانه روز مصرف سرانه آب در اصفهان/ پیمایش بیش از ۲ میلیون و ۱۵۰ انشعاب آب در استان

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان گفت: میزان سرانه آب شرب و بهداشت در اصفهان در حدود ۱۵۰ لیتر درشبانه روز است که نسبت به سال های قبل کاهش داشته است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان گفت: میزان سرانه آب شرب و بهداشت در اصفهان در حدود ۱۵۰ لیتر درشبانه روز است که نسبت به سال های قبل کاهش داشته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رضا رضایی اظهار داشت: در سال جاری اجرای جامع طرح پیمایش انشعابات آب در ۹۳ شهر و بیش از ۹۵۳ روستا، در سطح استان صورت می گیرد.
وی اعلام کرد: با اجرای این پروژه که با همکاری بیش از ۲۷۰کنتور نویس انجام می شود، علاوه بر شناسایی و قطع انشعاب های غیر مجاز، می‌توان انشعاب های پرمصرف یا تغییر کاربری و تغییر واحد را شناسایی و وضعیت آنها را به روز رسانی کرد.
رضایی ادامه داد: در این طرح، راستی آزمایی شماره تلفن همراه مشترکین نیز بررسی می شود تا از دریافت قبوض به صورت الکترونیکی توسط آنها اطمینان حاصل شود.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا استان اصفهان در خصوص پیمایش باغات، واحدهای تفریحی و صنعتی عناون کرد: با پیمایش انشعاب آب باغات ، استخرها ، واحدهای تفریحی و صنعتی در صورتی که با واحدهایی مواجه شویم که آب را بیش از الگوی تعریف شده مصرف می کنند، به آنها اخطار لازم داده می شود که این امر تاثیر بسزایی در جلوگیری از مصرف بی رویه آب دارد.
وی با اشاره به میزان مصرف سرانه آب در اصفهان اظهار داشت: هم اکنون میزان سرانه آب شرب و بهداشت در اصفهان در حدود ۱۵۰ لیتر در شبانه روز است، که در این میان اجرای طرح پیمایش انشعابات آب درکاهش این عدد تاثیرگذار است.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا استان اصفهان با اشاره به پیمایش انشعاباتی که تغییر کاربری داده اند و با افزایش مصرف در ظرفیت قراردادی مواجه شده اند، اظهار داشت: با پیمایش این گونه واحدها نه تنها محاسبات دقیق آب بها صورت می گیرد، بلکه خدمات بهتری هم به مشترکین ارائه می شود، چرا که با افزایش تعداد واحدها، قطر کنتور نیز افزایش می‌یابد و در این پیمایش با تعویض کنتور قدیمی با کنتور با قطر بیشتر، میزان آب بیشتری با فشار مناسب در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد که به نوعی خدمات رسانی بهتر محسوب می شود.
رضایی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۷۶ هزار انشعاب فاضلاب به مشترکین واگذار شده است تصریح کرد:در سال جاری طرح فروش انشعاب فاضلاب در مکان هایی که دارای امکانات  فنی هستند، با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه بلند مدت ادامه دارد و متقاضیان می توانند از طریق سامانه ۱۵۲۲ درخواست خود را ثبت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد