hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > چگونه ویدئو‌های اینستاگرام را روی گوشی اندروید ذخیره کنیم؟

چگونه ویدئو‌های اینستاگرام را روی گوشی اندروید ذخیره کنیم؟

کاربران با دانلود نرم افزار Video Downloader for Instagram می‌توانند به راحتی ویدئوهای اینستاگرام را روی گوشی خود نصب کنند.
چند سالی است که اینستاگرام به یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی جهان تبدیل شده است و به صورت روزانه کاربران زیادی در آن فعالیت دارند. اما قابلیت ذخیره پست‌های کاربران یکی از کمبودهایی است که در این شبکه اجتماعی دیده می‌شود و کاربران برای ذخیره تصاویر مجبورند از صفحه گوشی خود اسکرین شات گرفته و با برش زدن اطراف تصویر اقدام به ذخیره کردن تصویر مورد نظر کنند. برای ذخیره ویدئوهای اینستاگرام  نیز ویدئویی از صفحه گوشی خود ضبط می‌کنند و سپس با نرم افزارهای ویرایش ویدئو اطراف آن را برش می‌زنند.
اما روش دیگری برای ذخیره ویدئوها از اینستاگرام وجود دارد که بسیار ساده‌تر از روشی است که سایر کاربران از آن استفاده می‌کنند؛ برای دانلود سریع‌تر و با کیفیت‌تر ویدئوهای اینستاگرام روی گوشی، کاربر باید نرم افزاری ثانویه نصب کند و به کمک آن نرم افزار پست مورد نظر خود را بارگیری کند.
یکی از برترین نرم افزارهای فعال در این حوزه نرم افزار Video Downloader for Instagram بوده که به طور رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه شده است و توصیه می‌شود کاربران این نرم افزار را برای دانلود ویدئوهای اینستاگرامی دریافت کنند.
چگونه ویدئوهای اینستاگرام را روی گوشی اندرویدی خود ذخیره کنیم؟
پس از دانلود این نرم افزار، کاربر باید وارد اینستاگرام خود شده و ویدئو مورد نظر خود را انتخاب کند و پس از ورود به صفحه پخش آن ویدئو، روی گزینه سه نقطه که در بالا و سمت راست هر ویدئو وجود دارد، کلیک کند.
چگونه ویدئوهای اینستاگرام را روی گوشی اندرویدی خود ذخیره کنیم؟
پس از کلیک روی گزینه سه نقطه کاربر با منویی مواجه خواهد شد که دومین گزینه آن Copy Link است و کاربر باید این گزینه را انتخاب کند.
چگونه ویدئوهای اینستاگرام را روی گوشی اندرویدی خود ذخیره کنیم؟
در این زمان، نرم افزار «ویدئو دانلودر» به طور خودکار شروع به دانلود ویدئو کرده و کاربر می‌تواند با ورود به گالری گوشی خود به آن ویدئو دسترسی داشته باشد.
چگونه ویدئوهای اینستاگرام را روی گوشی اندرویدی خود ذخیره کنیم؟

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد