hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > افزایش هزینه تلفن ثابت از تیرماه

افزایش هزینه تلفن ثابت از تیرماه

سخنگوی شرکت مخابرات ایران از افزایش هزینه حق اشتراک خطوط تلفن ثابت و اعمال آن از ماه آینده خبر داد.
محمدرضا بیدخام با اشاره به برگزاری مجمع عادی فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران و حضور حداکثری اعضای آن از تصویب اجرای تغییراتی مربوط به میزان حق اشتراک مشترکان خطوط تلفن ثابت خبر داد.
سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اشاره به افزایش هزینه تلفن ثابت، اظهار کرد: این تغییر قیمت که برپایه ماده ۴ قانون تاسیس شرکت مخابرات ایران صورت می‌گیرد قرار است از ماه آینده در قبوض صورتحساب مشترکان مخابرات محاسبه شود.

وی تاکید کرد: بر اساس این ماده، تعرفه خدمات مخابراتی، سپرده، ودیعه، حق اشتراک، اضافه مکالمات و هزینه تغییر مکان وسایل مخابراتی مشترکین از طرف شرکت مخابرات، تهیه و پس از تصویب مجمع عمومی، لازم الاجرا است.
سخنگوی شرکت مخابرات ایران در ادامه گفت: هزینه حق اشتراک تلفن ثابت در حقیقت همان هزینه‌ای است که شرکت مخابرات هر ماه از هر خط تلفن، برای نگهداری دریافت می‌کند.
وی ادامه داد: که این مبلغ حاصله (هزینه حق اشتراک تلفن ثابت) صرف توسعه شبکه مخابراتی کشور می‌شود.
بیدخام با اشاره به مبلغ دریافتی از مشترکان تلفن ثابت اظهار کرد: براین اساس و طبق مصوبه و تصمیم مجمع سهامداران مخابرات ایران، مشترکان تلفن ثابت در تهران از این پس باید هر ماه مبلغ ۸ هزار تومان را بابت حق اشتراک خط خود پرداخت کنند که این رقم تا پیش از این ۲ هزار تومان بوده است.
وی با بیان اینکه پایتخت دارای ۷ میلیون خط تلفن ثابت را داراست، اظهار کرد: بیشترین تغییر اعمال شده در هزینه اشتراک، مربوط به تهران است.
سخنگوی شرکت مخابرات ایران با بیان این مطلب که حق اشتراک مشترکان تلفن ثابت در روستا‌ها تغییری پیدا نکرده است، گفت: مبلغ حق اشتراک مشترکان تلفن ثابت در روستا‌ها هماند قبل به میزان ۱۰۰ تومان است.
بیدخام در پایان تاکید کرد: مشترکان شهری از این پس باید بابت حق اشتراک مبلغ ۲ هزار تومان، مشترکان مراکز شهرستان‌ها ۲۵۰۰ تومان، مشترکان در مراکز استان‌ها ۴ هزار تومان و در کلانشهر‌ها ۵ هزار تومان، پرداخت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد