hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > وضعیت قرمز کرونایی در خرم‌آباد؛ فعالیت اماکن پذیرایی و تالارها ممنوع است

وضعیت قرمز کرونایی در خرم‌آباد؛ فعالیت اماکن پذیرایی و تالارها ممنوع است

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در خرم‌آباد گفت: فعالیت کلیه اماکن پذیرایی، تالارها جهت برگزاری مراسمات عروسی و سفرخانه های سنتی ممنوع است.
جعفر طولابی با اشاره وضعیت قرمز شهرستان خرم‌آباد به دلیل افزایش شیوع کرونا اظهار داشت: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح ادارات، اصناف و واحدهای خدماتی به صورت جدی در حال انجام است و چنانچه افراد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با قاطعیت با آنها برخورد می‌شود
وی افزود: جهت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح اصناف، ادارات و واحدهای خدمات رسان، تیم‌های نظارتی فعال‌تر و به صورت روزانه رصد خواهند شد در همین راستا انتظار داریم کلیه کسبه و واحدهای صنفی همان طور که تاکنون همکاری کردند در شرایط فعلی نیز بیشتر همکاری لازم را داشته باشند. 
فرماندار خرم‌آباد با اشاره به برگزاری مراسمات عمومی عنوان کرد: جهت برگزاری مراسمات عزا و عروسی ساز و کاری در نظر گرفته شده که برگزاری این مراسمات به صورت عمومی ممنوع، در آرامستان‌ها محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد و چنانچه کسانی مراعات نکنند از طریق دستگاه قضا حتما پیگیری می‌کنیم.
وی بیان کرد: ورودی آرامستان‌ها در سطح مناطق شهری همچنان مسدود و در سطح روستاها نیز دهیاری‌ها را موظف به نظارت کرده‌ایم و همچنین فعالیت کلیه اماکن پذیرایی، تالارها جهت برگزاری مراسمات عروسی و سفرخانه های سنتی ممنوع است.
طولابی گفت: در حوزه اماکن ورزشی اماکنی که مجوز فعالیت گرفته‌اند نظارت‌ها به صورت جدی اعمال خواهد شد و با اماکنی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند به شدت برخورد می‌شود. 
وی با اشاره به فعالیت ادارات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد:در سطح ادارات بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا ورود ارباب رجوع بدون ماسک به ادارات اکیدا ممنوع،کلیه کارکنان ملزم به استفاده از ماسک هستند و ارائه خدمات با رعایت فاصله گذاری اجتماعی باشد در همین راستا تیم‌های نظارتی روزانه به ادارات مراجعه می‌کنند و چنانچه موارد ذکر شده رعایت نشوند مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد. 
فرماندار خرم‌آباد خاطر نشان کرد: مهمترین راهکار مقابله و مدیریت بیماری کرونا بر عهده مردم است و همه افراد جامعه در راستای حفظ سلامت خود و اطرافیان مسئول هستیم بر همین اساس از مردم تقاضا داریم نکات بهداشتی فردی و اجتماعی را رعایت کنند و حداقل کاری که می‌توانند انجام بدهند استفاده از ماسک است چراکه وضعیت استان  واقعا نگران کننده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد