hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان برترین های خود را شناخت

سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان برترین های خود را شناخت

آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان عصر دوشنبه در مراسمی با حضور مسوولان فرهنگی و رسانه ای این استان برگزار و برترین های خود را شناخت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای استان سمنان، فرمانده سپاه قائم ال محمد (عج) و جمعی از مسوولان و فعالان رسانه ای و هنری در سپاه استان سمنان برگزار شد.
دبیر این جشنواره در مراسم اختتامیه آن گفت: بیش از 500 اثر رسانه ای در بخش های مکتوب و خبرگزاری ها، دیداری و شنیداری و بخش ویژه به این جشنواره ارسال و توسط 10 تن از داوران مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.
حسین نوارنیان با تاکید بر رشد کیفی و نیز ارتقای 10 درصدی تعداد آثار رسیده نسبت به آثار جشنواره دوم رسانه ای ابوذر افزود: از بین آثار رسیده 32 اثر از 27 فعال رسانه ای در این جشنواره حائز رتبه های برتر شد و جوائز نقدی به ارائه دهندگان آن به همراه لوج تقدیر و تندیس جشنواره تعلق گرفت.
جوائز برترین های این جشنواره در مراسمی با حضور فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسوولان فرهنگی، رسانه ای و سپاه استان اهداء شد.
این جشنواره توسط بسیج رسانه استان با همکاری ارگان های مختلف از جمله معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد