hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > اختصاص تسهیلات بانکی به شاغلین بخش حمل و نقل جاده ای بمنظور جبران خسارت ناشی از کرونا

اختصاص تسهیلات بانکی به شاغلین بخش حمل و نقل جاده ای بمنظور جبران خسارت ناشی از کرونا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اختصاص تسهیلات بانکی به شاغلین بخش حمل و نقل جاده ای بمنظور جبران خسارت ناشی از کرونا  خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ، احسان منصورکیایی  با  اشاره به اینکه بیش از 5700 نفر راننده در استان سمنان در امر حمل و نقل بین جاده ای کالا و مسافر فعالیت می نمایند افزود : حمل و نقل عمومی جاده‌ای خصوصاً رانندگان  و شرکتهای حمل و نقل بخش مسافری آسیب شدیدی را ناشی از بیماری کرونا متحمل گردیدند.
وی ادامه داد: پیرو تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا بمنظور جبران بخشی از ضرر و زیان ناوگان و شاغلین بخش حمل و نقل جاده ای ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تسهیلات بانکی به مبلغ 120 میلیون ریال برای بنگاههای آسیب دیده و 60 میلیون ریال برای شاغلین حقیقی بیمه شده با سود 12 درصد و دوره بازپرداخت 24 ماهه در نظر گرفته است .
منصورکیایی در ادامه گفت : رانندگان ، مالکین وسایل نقلیه عمومی بین شهری ،  شرکتهای حمل و نقل و پرسنل آنها می توانند برای بهره مندی از این تسهیلات با مراجعه به سامانه کارا به آدرس KARA.MCLS.GOV.IR نسبت به انجام ثبت نام در سامانه مذکور اقدام نمایند.   
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد