hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > علت ممانعت از حضور بنده در برنامه شهرداری چه بود؟!

علت ممانعت از حضور بنده در برنامه شهرداری چه بود؟!

سخنگوی شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران خواستار روشن شدن علت ممانت از حضورش در یک برنامه شهرداری شد.
علی اعطا امروز در جریان دویست و بیستمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران با بیان اینکه روز گذشته مرکز ارتباطات شهرداری تهران همایشی تحت عنوان مدیران برتر ارتباطی برگزار کرد، گفت: من نیز از حدود دو هفته قبل به دعوت رئیس مرکز ارتباطات شهرداری جهت ایراد سخنرانی به این همایش دعوت شده بودم.
وی ادامه داد: اما متاسفانه روز گذشته که بنده با همراهی آقای امینی به محل برگزاری برنامه رسیدیم، دژبانی باغ موزه دفاع مقدس از ورود ما ممانعت به عمل آورد و اعلام کردند که هماهنگی‌های لازم انجام نشده است، متاسفانه پس از مدتی معطلی و تماس‌های مکرری که انجام شد خوشبختانه به امینی اجازه ورود داده شد اما از ورود من با این عبارت که «شما مجوز ورود ندارید و هماهنگی نشده است» ممانعت کردند.
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد: قصد نداشتم این موضوع را در صحن علنی عنوان کنم اما با مطرح شدن برخی از شبهات و صحبت‌های مطرح شده پیرامون این موضوع در شب گذشته، با توجه به وظیفه نمایندگی مردم شهر تهران و حفظ شأن نمایندگی آنها ضمن تذکر به شهردار تهران، 3 سؤال مشخص را مطرح می‌کنم و درخواست پاسخ فوری دارم.
اعطا با طرح این سؤالات گفت: اول اینکه دلیل این ممانعت چه بوده است؟ آیا علیرغم دعوت صورت گرفته از اینجانب این موضوع ناشی از یک ناهماهنگی ساده بوده است؟ دوم اینکه اگر شهرداری اختیار ورود و خروج مهمانان به باغ موزه را ندارد چه اصراری بود که این برنامه در باغ موزه برگزار شود؛ فضاهای زیادی در اختیار شهرداری است که می‌شود هر همایش و مراسمی را برگزار کرد بدون اینکه چنین مسائلی ایجاد شود؛ سوم اینکه برخی از همکاران در مرکز ارتباطات این موضوع را به عملکرد باغ موزه نسبت می‌دهند، این موضوع باید روشن شود که نسبت باغ موزه با شهرداری چیست؟ آیا در فصل بودجه موضوع به شکل دیگری است اما در دیگر ایام ظاهراً موضوع شکل دیگری پیدا می‌کند.
وی از رئیس شورای شهر تهران و رئیس جلسه امروز (ابراهیم امینی) درخواست کرد با توجه به تکرار مواردی از این دست و عدم حفظ شئونات نمایندگی مردم ضمن تذکر به شهردار محترم تهران موضوع را تا حصول اطمینان نسبت به عدم تکرار مواردی از این دست پیگیری کنند.
اعطا تصریح کرد: از محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران که روز گذشته با دغدغه جدی پیگیر این موضوع بودند که این مشکل به چه علت ایجاد شده درخواست می‌کنم با عوامل بروز این سوءتدبیر که نتوانستند حداقل‌ پروتکل‌های برگزاری یک مراسم را رعایت کنند، برخورد مناسب انجام شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد