hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فعالیت تالارهای پذیرایی در استان سمنان از سرگرفته می‌شود

فعالیت تالارهای پذیرایی در استان سمنان از سرگرفته می‌شود

استاندار سمنان گفت: فعالیت تالارهای پذیرایی که به دلیل شیوع کرونا ویروس در ماه‌های گذشته با محدودیت‌هایی مواجه بود، به زودی از سرگرفته می‌شود.
علیرضا آشناگر در حاشیه‌ جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور ویدئو کنفرانسی، دکتر روحانی، رئیس‌ جمهوری برگزار شد، در سالن کوثر استانداری افزود: اکنون شهرستان‌های شاهرود و میامی از نظر شیوع کرونا ویروس در وضعیت سفید قرار دارند و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت زرد است.
وی با اشاره به رفع برخی محدودیت‌ها که از ماه‌های قبل باهدف مقابله با کرونا ویروس در کشور و استان سمنان وضع شد، ادامه داد: تالارهای پذیرایی به زودی می‌توانند در مناطق زرد و سفید کشور و استان با پذیرش ۵۰ درصد از ظرفیت، فعالیت خود را از سر بگیرند.
استاندار سمنان اضافه کرد: همچنین فعالیت کتابخانه‌های عمومی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مناطق زرد و سفید از نظر شیوع کرونا ویروس، محدودیتی ندارد.
آشناگر با اشاره به بازگشایی نمایشگاه‌های تخصصی در استان سمنان، گفت: این نمایشگاه‌ها هم طبق شرایط و ضوابط مذکور و با حضور افراد دارای تخصص و بدون حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.
استاندار سمنان تصریح کرد: وضعیت سمنان به نسبت دیگر استان‌های کشور از نظر مقابله با کرونا ویروس باثبات‌تر است و تاکنون برای‌ کنترل این ویروس اقدام های خوبی با تلاش استانداری ، دانشگاه های علوم‌پزشکی و دستگاه های اجرایی استان سمنان انجام شده است.
وی ادامه داد: در این جلسه رئیس جمهوری بر افزایش وحدت و هماهنگی سران قوا برای مقابله با کرونا ویروس و تامین سلامتی مردم تاکید کردند.
استاندار سمنان افزود: قرار شد اختیارهایی به مسئولان ارشد، استان‌هایی که تعدادی از شهرستان‌های آن به دلیل افزایش شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دازد، اعطا شود و در این ارتباط در جلسه بعدی تصمیم گیری‌‌می شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد