hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعلام وضعیت هشدار در لرستان/ روند ابتلا به کرونا رو به افزایش است

اعلام وضعیت هشدار در لرستان/ روند ابتلا به کرونا رو به افزایش است

استاندار لرستان با اعلام هشدار در استان، گفت: متأسفانه شرایط لرستان شرایط مطلوبی نیست و روند ابتلاء و شیوع ویروس کرونا رو به افزایش است.
سید موسی خادمی شامگاه جمعه در جلسه ویژه با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و متخصصین بیماری کرونا در لرستان با اشاره به وضعیت نامناسب استان از نظر شیوع ویروس کرونا، گفت: متأسفانه شرایط استان شرایط مطلوبی نیست و روند ابتلاء و شیوع ویروس کرونا رو به افزایش است.
وی با اشاره به پیش‌بینی متخصصین دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اینکه در روزهای آینده احتمال شرایط بحرانی وجود دارد، گفت: در حال حاضر استان لرستان در وضعیت کاملاً هشدار قرار دارد و لازم است هم بیماران و هم مردم و همه دستگاه‌های اجرایی این وضعیت را مورد توجه قرار داده و جوانب بهداشتی را رعایت کنند.
استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت ممکن است به شرایطی برسیم که ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شده و مشکلات بیشتری برای ما به وجود بیاید بنابراین از همه مردم درخواست می‌کنیم با رعایت بهداشت فردی و موارد بهداشتی از ازدحام و تجمع تا جایی که می‌توانند خودداری کنند تا این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد