hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > فیاضی: بازار گرمی نکرده‌ام/ تمرینات شهرداری ارومیه از یکم آغاز می‌شود

فیاضی: بازار گرمی نکرده‌ام/ تمرینات شهرداری ارومیه از یکم آغاز می‌شود

یک ملی‌پوش والیبال ایران گفت: من با تیم شهرداری ارومیه قرارداد دارم پس دلیلی برای بازار گرمی وجود ندارد و از یکم تیر ماه هم تمرینات خود را با تیم شروع می‌کنم.
پوریا فیاضی ، درباره این موضوع که گفته می‌شود برخی ستاره‌های والیبال ایران قصد دارند با شایعه پراکنی مبنی بر داشتن پیشنهادهای خارجی بازار گرمی کنند، توضیح داد: متاسفانه ذهن‌هایی که این گونه فکر می‌کنند زیادند، اما واقعیت این است که وقتی من با تیم ارومیه قرارداد دارم چرا باید بخواهم بازار گرمی کنم. واقعا این حرف‌ها درست نیست. اگر پیشنهادی برای من آمده، برای بعد از انعقاد قرارداد با تیم شهرداری ارومیه بود، پس دلیلی ندارد که بازار گرمی کنم. 
او افزود: به هر حال پیشنهادی بود که در روزهای اخیر برای من آمد و همان‌طور هم که همه می‌دانند، یک ماه پیش قراردادم را با شهرداری ارومیه بسته‌ام پس دلیلی برای انجام دادن چنین کارهایی نیست. زمانی که قرارداد داشتم این پیشنهاد آمد که به همین دلیل نمی‌تواند به معنای بازار گرمی باشد. 
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من مدیر برنامه خارجی دارم که برای ترانسفر کردن من به این تیم (سووالکی) با مربی آن‌ها صحبت کرده بود. بنده این موضوع را به دوستان اعلام کرده بودم که در رسانه‌ها منتشر شد. الآن هم اتفاق عجیبی رخ نداده و من با تیم شهرداری ارومیه قرارداد دارم. باز هم تاکید می‌کنم که این موضوع بازار گرمی نبود. قرارداد من با ارومیه یک ماه پیش در کم‌تر از دو دقیقه امضا شد.
یو درباره زمان آغاز تمرینات تیم شهردرای ارومیه نیز گفت: از یکم تیرماه تمرینات ما زیر نظر کادرفنی خوب تیم و سرمربی تیم پیمان اکبری که در تیم ملی هم تجربه مربیگری دارد آغاز می‌شود. شخصا مدت‌هاست که تمرین نداشته‌ام، اما یک هفته‌ای است که شروع کرده‌ام.
فیاضی در پایان درباره این که آیا تعطیلی طولانی مدت والیبال و تمرینات باعث افت کیفیت لیگ امسال نمی‌شود؟ گفت: تیم‌ها زمان کافی دارند تا آماده شوند و قطعا لیگ خوبی با وجود تیم‌هایی که بسته شده‌اند خواهیم داشت، اما موضوع مهم این است که لیگ ما بیش‌تر از نظر سخت افزاری و نبود ویدیو چک آسیب می‌بیند. کیفیت بازیکنان ایرانی بالاتر رفته و سرعت توپ بالاست؛ داورها دچار اشتباه می‌شوند. اگر بتوانیم ویدیو چک را وارد لیگ کنیم قطعا بسیاری از درگیری‌ها و حواشی لیگ نیز پایان می‌یابد. همه تیم‌ها خواستار این مهم هستند که امیدوارم هر چه زودتر چنین انفاقی رخ دهد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد