hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > بازی های داخلی، مناسب تیم ملی نیست

بازی های داخلی، مناسب تیم ملی نیست

علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در مورد آخرین وضعیت این تیم که خود را آماده رقابت‌های المپیک آرژانتین می‌کند، گفت:‌در حال حاضر در استان خراسان جنوبی و شهر فردوس هستیم و صبح دیروز یک جلسه  تمرین برگزار کردیم و روز یک شنبه نیز در شهرستان طبس دو جلسه تمرینی خوب ومفید داشتیم.
                   

علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در مورد آخرین وضعیت این تیم که خود را آماده رقابت‌های المپیک آرژانتین می‌کند، گفت:‌در حال حاضر در استان خراسان جنوبی و شهر فردوس هستیم و صبح دیروز یک جلسه  تمرین برگزار کردیم و روز یک شنبه نیز در شهرستان طبس دو جلسه تمرینی خوب ومفید داشتیم. این تمرینات تا روز پنجشنبه  ادامه پیدا می کند و در این مدت پنج جلسه تمرین برگزار می کنیم و سپس به تهران باز می‌گردیم.

وی در ادامه گفت: طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌هایی که اعلام شده تمرینات خود را از ۲۲ مرداد و طبق روال قبل آخر هفته ها برگزار می‌کنیم و منتظر جواب فدراسیون فوتبال و کمیته فنی فوتسال می‌مانیم تا بتوانیم بازی‌های تدارکاتی خود را برگزار کنیم. در حال حاضر چند مشکل برای برگزاری اردوهای تدارکاتی وجود دارد. اول اینکه با توجه به بخشنامه‌های وزارت ورزش مبنی بر ممنوع شدن اردوهای خارجی و مشکل عدیده ارزی که وجود دارد نمی‌توانیم در خارج از کشور اردویی داشته باشیم. دوم اینکه  قرعه کشی مسابقات المپیک آرژانتین انجام نشده و تیم‌ها هنوز حریفان خود را نشناخته‌اند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال در ادامه گفت: فقط 10تیم تمرینات خود را به صورت جدی شروع کردند و آن ها منتظر قرعه‌کشی مسابقات هستند تا بازی‌های تدارکاتی  خود را مشخص کنند. تا آنجا که اطلاع دارم بازی با عراق قطعی شده و عراقی‌ها از ما خواستند به کشورشان برویم اما نظر کادر فنی این است که بهتر است  به جای سفر به عراق،آن ‌ها به ایران بیایند و هزینه‌هایی که قرار است برای بازی با عراق انجام شود برای بازی‌های تدارکاتی بزرگ‌تری مثل بازی با روسیه، شود به این دلیل که بازیکنان ما نیاز دارند با تیم های خارجی بازی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که قرار بود به اتفاق سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال به اندونزی بروید و از نزدیک شاهد بازی‌های تیم مس سونگون، نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشید، گفت: بله این موضوع درست است اما من همان اول از کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال و ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال عذرخواهی کردم به این دلیل که تیم ملی زیر 20 سال در حال برگزاری اردوهای خود است و  از ناظم‌الشریعه درخواست کردم به تنهایی به این مسابقات برود.

وی در مورد بازي هاي تیم فوتسال مس سونگون در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: مس بازی‌های منطقی و خوبی را تا امروز برگزار کرده ، با کمترین آسیب دیدگی و خستگی و حمید بی غم سرمربی این تیم توانسته به طور منطقی از همه بازیکنان استفاده کند. امیدوارم همین روند را تا پایان مسابقات حفظ کنند و با قهرمانی به ایران بازگردند.

وی در مورد اجام بازی های تدارکاتی گفت: تنها مشکلی که  برای تیم ملی زیر ۲۰ سال  در مسابقات المپیک وجود دارد بازی‌های تدارکاتی خارجی است.  برگزار نکردن بازی های تدارکاتی به تیم ملی آسیب زیادی وارد می‌کند البته ما هر هفته با تیم های داخلی بازی‌هایی برگزار می‌کنیم اما این بازی ها مناسب این تیم نیست و باید چند بازی با تیم های خارجی داشته باشیم و این موضوع باید به جدیت هرچه بیشتر از طرف مسئولان ورزشی کشور پیگیری شود. دلیل مهم‌تری که وجود دارد این است که این بازیکنان پشتوانه تیم ملی بزرگسالان هستند و آینده فوتسال ایران را تعیین می‌کنند. امیدوارم تا دیر نشده مسئولان ورزشی کشور فکری به حال بازی‌های تدارکاتی این تیم کنند.

                    
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد