hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > انعقاد تفاهم همکاری ۸۰۰ مشترک برق استان سمنان در برنامه کاهش پیک بار تابستان

انعقاد تفاهم همکاری ۸۰۰ مشترک برق استان سمنان در برنامه کاهش پیک بار تابستان

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه با مشترکان در راستای برنامه زمان بندی کاهش پیک بار تابستان و مدیریت مصرف برق خبر داد.

محمدرضا لشکری گفت: به منظور تحقق هدف پیک بار استان در تابستان سال جاری که می بایست به میزان ۶۷ مگاوات صرفه جویی و مدیریت شود، ۸۰۰ مشترک برق در سطح استان اعلام آمادگی کرده و تفاهم نامه همکاری با این شرکت منعقد کردند.

وی با اشاره به این که کنترل مصرف برق در ساعات اوج بار یک ضرورت اجتناب ناپذیر محسوب می شود افزود: باتوجه به ازدیاد بار و مصرف برق در فصل تابستان و نیاز همکاری کلیه بخش ها، هرساله سهمیه کاهش پیک بار تابستان به شرکت ها ابلاغ می شود و در همین راستا شرکت توزیع برق استان سمنان به منظور جلب همکاری مشترکین، با آنان تفاهم نامه منعقد می نماید.

وی اظهارداشت: برهمین اساس، ۲۵۰ مورد همکاری در بخش صنعتی، ۴۵۰ اشتراک کشاورزی، ۳۵ مشترک دارای مولّد اضطراری، ۲۵ ایستگاه سی ان جی و در بخش های اداری و تجاری نیز ۴۰ تفاهم نامه مبادله شده تا در مواقع ضروری نسبت به تعدیل بار مصرفی و پیشگیری از خاموشی های احتمالی با این شرکت مشارکت کنند.

لشکری خاطرنشان کرد: بیشترین جلب همکاری در تعرفه صنعتی صورت گرفته و سال قبل هم مشترکانی که در برنامه های کاهش پیک بار تابستان با این شرکت تفاهم نامه منعقد کردند، بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال پاداش در صورت حساب برق مصرفی آنان اعمال شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد