hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تاکسی‌های درون شهری بوشهر به کارت‌خوان مجهز می‌شود

تاکسی‌های درون شهری بوشهر به کارت‌خوان مجهز می‌شود

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: برای جلوگیری از شیوع حداکثری بیماری کرونا دستگاه‌های کارت‌خوان در تاکسی‌های درون شهری بوشهر نصب می‌شود.
حسن شجاعی‌پور  ظهر امروز در نشست بررسی راهکارهای نصب کارت‌خوان در تاکسی‌های درون شهری بوشهر اظهار داشت: با توجه به خطرات ناشی از انتشار بیماری کرونا و لزوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ارائه راهکاری جدید طرح مجهز شدن تاکسی‌ها و باجه‌های بلیت فروشی اتوبوس‌های درون شهری به دستگاه کارت‌خوان در دست اقدام است.
وی بیان کرد: برابر توافق صورت گرفته  مابین سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر و یکی از بانک‌ها مقرر شد تمامی تاکسی‌های تحت نظارت این سازمان  مجهز به دستگاه کارت‌خوان بانکی شوند.  
سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد:در ناوگان اتوبوسرانی بلیت‌‌های کاغذی به‌صورت کامل حذف می‌شود  و  این سازمان اقدام به بازسازی دستگاه‌های کارت‌خوان در همه ناوگان اتوبوسرانی کرده است و به‌منظور حفظ سلامت شهروندان و کارکنان سازمان این امور به‌صورت مکانیزه در قالب دستگاه‌های کارت‌خوان امکان‌پذیر است.        
شجاعی‌پور افزود: در نظر است تمام تاکسی‌های درون شهری برای دریافت کرایه حمل مسافر از طریق دستگاه‌های کارت خوان اقدام کنند.

وی نصب دستگاه کارت‌خوان در حمل و نقل شهری را یکی از راه‌های کاهش تماس بین مسافر و  راننده دانست و ابراز کرد: جلوگیری حداکثری از گسترش ویروس کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان هدف طرح  تجهیز تاکسی‌های درون شهری بوشهر به کارت‌خوان است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد