hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فقط ۳۰ درصد شهروندان در مترو و اتوبوس از ماسک استفاده می‌کنند

فقط ۳۰ درصد شهروندان در مترو و اتوبوس از ماسک استفاده می‌کنند

استاندار تهران با اشاره به اینکه ساده‌انگاری های مردم در خصوص کرونا مشکلاتی را به وجود خواهد آورد، گفت: طبق آمار فقط ۳۰ درصد شهروندان در مترو و اتوبوس از ماسک استفاده می‌کنند.
انوشیروان محسنی بندپی صبح چهارشنبه در شصت و هشتمین جلسه شورای گفتگوی استان تهران اظهار داشت: با همه تلاش‌های صورت گرفته در خصوص مقابله با بیماری کرونا اما متأسفانه زمان روشنی برای اعلام پایان این بیماری وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه در خصوص بازگشایی های صورت گرفته که البته نیاز کشور بود و ساده انگاری شهروندان در زمینه برخورد با کرونا شاهد مشکلاتی خواهیم بود گفت: طبق آمار تنها ۳۰ درصد شهروندان در مترو و اتوبوس از ماسک استفاده می‌کنند.
محسنی بندپی افزود: کرونا همه ابعاد اقتصادی از تولید تا عرضه را تحت تأثیر قرار داد و به نظر می‌رسد برای عبور از شرایط سخت اقتصادی که در سال ۹۹ شاهد آن هستیم نیازمند نگاه ویژه‌تری به بخش خصوصی استان تهران از سوی مسئولان هستیم.
استاندار تهران بیان داشت: برای شناسایی مشکلات باید جلسات شورای گفتگو استان به صورت تخصصی با حضور کارشناسان معاونت اقتصادی و هر دو هفته یک بار در استانداری تهران برگزار و مشکلات صنایع زیان دیده از کرونا در استان تهران با رئیس کل بانک مرکزی مطرح شده این مطالبات از بانک مرکزی پیگیری می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد