hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > اوقاف جزو سه دستگاه برتر کشور در پیاده‌سازی میز خدمت شد

اوقاف جزو سه دستگاه برتر کشور در پیاده‌سازی میز خدمت شد

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد انجام‌شده از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سازمان اوقاف و امور خیریه جزو سه دستگاه برتر کشور در دودسته میز خدمت حضوری و میز خدمت الکترونیکی انتخاب شد.
سید ایمان موسوی فر اظهار کرد: بر اساس این سنجش تمرکز بر بررسی پانزده دستگاه اجرایی علاوه بر راهبری و ارزیابی میز خدمت کلیه دستگاه‌های اجرایی و توجه ویژه به کیفیت و نحوه ارائه خدمت در ستاد و واحدهای استانی این دستگاه‌ها بود.
وی افزود: بهره‌گیری از تجارب ارزشمند دستگاه‌های اجرایی در بهبود کیفیت ارائه خدمات در نظام اداری نیز یکی از مهم‌ترین اهداف این ارزیابی بوده است.
معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: برای انتخاب پانزده دستگاه اجرایی، هشت معیار در نظر گرفته‌شده است که این معیارها عبارتند از: مالکیت پایگاه اطلاعاتی و داده‌های پایه کشور؛ تنوع مخاطبین و خدمت گیرندگان؛ متولی و همکار بودن در ۲۳ پروژه اولویت‌دار دولت الکترونیکی؛ صدور مجوزها و پاسخ به استعلامات متعدد؛ تعدد و تنوع خدمات؛ تعدد خدمات الکترونیکی؛ پایلوت بودن در سامانه "مدیریت خدمات دولت" سازمان اداری و استخدامی کشور و همکاری مناسب دستگاه و توجه بیشتر به استقرار میز خدمت می‌باشد.
وی عنوان کرد: با در نظر گرفتن معیارهای فوق‌الذکر، در ابتدا سازمان اوقاف و امور خیریه در بین ۱۵ دستگاه اجرایی انتخاب شد و در مرحله بعدی ارزیابی که بین ۱۵ دستگاه اتفاق افتاد، سازمان اوقاف و امور خیریه موفق شد در بین ۳ دستگاه برتر برگزیده شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد