hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ساخت واحدهای مسکونی ویژه ایتام تا پایان سال جاری

ساخت واحدهای مسکونی ویژه ایتام تا پایان سال جاری

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از ساخت تعدادی مسکن ویژه ایتام با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال ۹۹ خبر داد و گفت: ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض از طریق کمیته امداد، ۲۵ میلیون تومان از طریق صندوق توسعه ملی به صورت کمک بلا عوض و تسهیلات و حمایت اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می‌شود.

محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت:۴۳ واحد ویژه مددجویان کمیته امداد استان سمنان با همکاری بنیاد مسکن در سال گذشته ساخته و در حال ساخت است.
وی خاطرنشان کرد:به تمام واحدهای ساخت و در حال ساخت کمک ۲۱ میلیون توماتی بلاعوض تعلق گرفته است.
 
مسعودیان یاد آور شد: ۶۰ واحد مسکونی مددجویان استان سمنان تعمیر و مقاوم سازی شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه علاوه بر تسهیلات به مددجویان برای ساخت و بهسازی واحدهای مسکونی پرداخت می‌شود افزود: پرداخت تسهیلات بلاعوض به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نقش مؤثری در صاحب خانه  شدن مددجویان این نهاد دارد.
وی بابیان اینکه در سال گذشته ۴۲۵ واحد مسکونی در مناطق عادی و ۲۳۸ واحد در مناطق محروم تعمیر و مقام سازی شده است بیان کرد: ۴۴ درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان ساکن روستا هستند که بخش قابل‌توجهی از این مقاوم‌سازی‌ها در این مناطق بوده است.
وی به کمک به گازرسانی و لوله‌کشی در شهرستان های میامی(کالپوش)، گرمسار و آرادان،مهدی‌شهر و شهمیرزاد، دامغان (امیرآباد) و بیارجمند اشاره کرد و گفت: ۸۴ واحد مسکونی با اعتبار ۲۳۸ میلیون تومان گاز رسانی شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد