hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > تشریح خدمات اداره بهزیستی شهرستان سمنان در سال ۹۸

تشریح خدمات اداره بهزیستی شهرستان سمنان در سال ۹۸

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان خدمات بهزیستی شهرستان سمنان در سال ۹۸ را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، نرجس درخشنده  رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان در گفتگو با روابط عمومی  به تشریح خدمات اداره بهزیستی شهرستان سمنان در سال ۹۸ پرداختند . 

نرجس درخشنده  رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان گفت: بهزیستی شهرستان سمنان با سه هزار و  ۴۷۸ پرونده به تفکیک ۲۸۳۹ پرونده در حوزه توانبخشی و ۶۳۹ پرونده در حوزه اجتماعی و با ۵۴ نفر پرسنل در حال ارائه خدمات به جامعه هدف می باشد.

درخشنده از وجود ۲ مرکز سالمندان، ۸ مرکز درمان اعتیاد، ۱۴ مرکز توانبخشی، ۳۰ مهدکودک و دو روستا مهد، ۳۰ موسسه خیریه تحت نظارت این اداره  در حال ارائه خدمات به گروه هدف خبر داد و افزود: تعداد ۵۰ نفر سالمند و ۷۲ توانخواه ذهنی در مراکز شبانه روزی حوزه توانبخشی، و تعداد ۳۴ فرزند در مراکز شبه خانواده تحت نظارت شهرستان مراقبت می شوند که به یاری خدا و تلاش بیش از پیش مددکاران و مربیان هیچ مورد مشکوکی تا کنون از بروز و شیوع کرونا در این مراکز مشاهده نشده است.

 نرجس درخشنده در ادامه بیان داشت: در سال گذشته در حوزه پیشگیری از معلولیت ها، تعداد ۵۵۰۰ کودک در طرح آمبلیوپی و ۳۳۶ نوزاد از  طرح غربالگری شنوایی سنجش بهره مند شده اند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان در پایان ضمن تصریح اهمیت خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی اظهارداشت: در حوزه توانبخشی ۳۰۰ نفر توانخواه جهت دریافت خدمات توانپزشکی به مراکز هلال احمر و تعداد ۴۸ نفر در حوزه اشتغال به بانک معرفی شده و تسهیلات دریافت کرده اند.

شهرستان سمنان در سال ۹۸ پرداختند .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد