hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بخش‌های بستری بیماران کرونایی پر شد / ‌هفته نامساعدتری ‌پیش‌رو داریم

بخش‌های بستری بیماران کرونایی پر شد / ‌هفته نامساعدتری ‌پیش‌رو داریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تاکید بر اینکه تبعات فشار زیاد بر کادر درمان همه را درگیر می‌کند گفت: در حال حاضر ظرفیت بخش‌های کووید پر شده است و با توجه به افزایش روزانه موارد ابتلا، هفته آینده وضعیت نامساعدتری خواهیم داشت.
حسین فرشیدی در جلسه‌ای که به منظور اهدای یک دستگاه "پلاسما فرز" توسط اتحادیه طلافروشان بندرعباس برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر کادر درمان فشار زیادی را تحمل می‌کنند و تبعات آن به زودی همه را درگیر خواهد کرد.
وی افزود: در حال حاضر ظرفیت بخش‌های کووید پر شده ‌و با توجه به افزایش روزانه ابتلا به این بیماری، انتظار می‌رود که طی هفته آینده وضعیت نامساعدتری از شرایط فعلی پیش رو داشته باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: برای بستری بیماران کووید در استان هرمزگان باید سه برابر ظرفیت تخت‌های فعلی برنامه ریزی شود. 
وی تصریح کرد: متاسفانه در ستاد کشوری برای استان‌هایی که در وضعیت قرمز و بحران کرونا قرار دارند به طور جداگانه تصمیم‌گیری نشده ‌و ظرفیت استان در مواجهه با این بحران با مشکل و چالش همراه خواهد بود. 
فرشیدی گفت: برای عبور از این شرایط لازم است همه مردم همکاری کنند و با رعایت اصول ساده‌ای مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست‌ها، برای جلوگیری از شیوع این ویروس تلاش کنند تا با یاری یکدیگر شاهد کاهش ابتلا و کاهش موارد بستری در بیمارستان باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد