hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ماجرای سوار کردن فرد مبتلا به کرونا در یکی از خطوط هواپیمایی شیراز چه بود؟

ماجرای سوار کردن فرد مبتلا به کرونا در یکی از خطوط هواپیمایی شیراز چه بود؟

ماجرای سوار کردن فرد مبتلا به کرونا به یکی از خطوط هواپیمایی شیراز، در این گزارش پاسخ داده شده است.
انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر سوار کردن فردی که دارای بیماری کرونا است، به یکی از خطوط هواپیمایی، این روز‌ها باعث ایجاد نگرانی در میان آحاد مختلف مردم شده است.
این تصاویر نشان دهنده فردی که مسافر یکی از خطوط هواپیمایی در استان فارس بوده، در ادعایی معتقد است یکی دیگر از مسافران هواپیما دارای بیماری کرونا است و همین ادعا نیز منجر به متشنج شدن فضای هواپیما شده است.
شیوع کرونا در سطح جامعه باعث شده تا مراقبت‌های اجتماعی، بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بیش از هر زمان دیگری مورد توجه باشد لازم به ذکر است که استان فارس به علت ویژگی‌های جغرافیایی که دارد روزانه پذیرای افراد متعددی است که برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی به استان فارس سفر می‌کنند.
کنترل و کاهش بیماری کرونا در سطح جامعه یکی از اهدافی است که سیاست گذاران استان فارس در تلاش هستند تا در استان این مهم تحقق یابد و یکی از راهکار‌های کنترل بیماری پایش مسافرانی است که به استان فارس وارد می‌شوند و با توجه به اینکه یکی از مراکزی که مرکز تجمع مردمی است پایانه‌ها و فرودگاه بوده است لبه همین دلیل بررسی و پایش مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است.
احسان استوار مدیر روابط عمومی فرودگاه دستغیب شیراز گفت: ادعای سوار کردن فردی که دارای بیماری کرونا است به یکی از خطوط هواپیمایی شیراز، ادعایی کذب بوده و با استعلاماتی که از فرودگاه مهر آباد گرفته شده است مشخص شد که این فرد هیچ گونه مشکل و بیماری نداشته است.
استوار افزود: بیان ادعای وجود فردی مبتلا به کرونا در هواپیما باعث شده تا جو هواپیما متشنج شود و در این راستا کاپیتان هواپیما نیز برای ایجاد آرامش مجبور به ارائه توضیحاتی در این خصوص به مسافران هواپیما شده است.
او بیان کرد: با توجه به استعلام‌هایی که از فرودگاه مهر آباد تهران گرفته شده است هیچ یک از مسافران هواپیما دارای مشکلات زمینه‌ای یا بیماری کرونا نبوده‌اند و همگی در سلامت کامل به سر می‌برده‌اند.
مدیر روابط عمومی فرودگاه دستغیب شیراز همچنین در خصوص بیماران کرونایی نیز تصریح کرد: تاکنون هیچ یک از مسافران فرودگاه شهید دستغیب در زمان استفاده از خدمات فرودگاهی این فرودگاه مشکل یا بیماری نظیر بیماری کرونا نداشته‌اند و سعی شده تا موارد بهداشتی مورد تاکید وزارت بهداشت به صورت کامل به منظور حفظ سلامت افراد و طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرایی شود.
انتشار تصاویری بدون منبع در فضای مجازی موجب خواهد شد تا جو استان فارس در راستای استفاده از خدمات عمومی متشنج شود و انتشار این تصویر با توجه به اینکه تصاویر منتشر شده از یکی از خطوط هواپیمایی مستقر در استان است این فرضیه را ایجاد می‌کند که برخی به منظور رقابت ناسالم با این ایرلاین بومی استان فارس در تلاش هستند تا نسبت به تعطیل کردن این خط اقدام کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد