hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دستگیری عامل ضرب و شتم ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران

دستگیری عامل ضرب و شتم ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم از دستگیری عامل ضرب و شتم مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران خبر داد.

رحیم علیشپور ، از دستگیری عامل ضرب و شتم مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران خبر داد و اظهار داشت: عامل ضرب و شتم ۲ مأمور یگان حفاظت منابع طبیعی غرب استان تهران به نام‌های علی اکبر خاکساری و پیام آزادی که در حین عملیات باز پس گیری ۵ هکتار از اراضی ملی واقع در شهرستان رباط کریم توسط یکی از متصرفان مصدوم شده بودند با دستور قضائی دستگیر و بازداشت شد.

وی افزود: در این راستا برای فرد ضارب پرونده‌ای تشکیل و به مرجع قضائی ارسال که در حال رسیدگی می‌باشد.

علیشپور گفت: اراده دستگاه قضائی دفاع همه جانبه از حقوق منابع طبیعی است و ما نیز به عنوان مدعی العموم و بر اساس تکلیف قانونی برای حفاظت و صیانت از عرصه‌های ملی و انفال از تمامی ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد.

دادستان شهرستان رباط کریم ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی به عنوان ضابطان قضائی محسوب می‌شوند و در خط مقدم مبارزه با زمین خواری و حفظ انفال قرار دارند که در این مسیر ما در کنار آنان هستیم و با جدیت و قاطعیت از نیروهای منابع طبیعی دفاع و حمایت خواهیم داشت.

وی از برخورد قانونی با خاطیان و سودجویان به اراضی ملی خبر داد و ابراز داشت: با تعامل و همکاری که با منابع طبیعی وجود دارد به هیچ فرد خاطی و فرصت طلبی اجازه دست اندازی به عرصه‌های منابع طبیعی و بیت المال را نمی‌دهیم و دیگر هیچ حاشیه امنی برای متجاوزان به اراضی منابع طبیعی وجود نخواهد داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد