hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تحقق شاخص نرخ انرژی تامین نشده یک دستاورد مهم در کاهش مدت زمان خاموشی هاست

تحقق شاخص نرخ انرژی تامین نشده یک دستاورد مهم در کاهش مدت زمان خاموشی هاست

با تحقق هدف تعیین گردیده در زمینه شاخص نرخ انرژی تامین نشده، مدت زمان خاموشی هر مشترک در استان سمنان کاهش یافته است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان با بیان این موضوع اظهارداشت: مقدار انرژی تامین نشده ناشی از خاموشی، نسبت به کل انرژی مصرفی شبکه استان سمنان، تحت عنوان شاخص "نرخ انرژی تامین نشده" تعریف می شود.

سید محمد حسینی نژاد گفت: باتلاش مجموعه واحدهای اجرایی این شرکت، هدف تعیین شده سال گذشته در زمینه شاخص نرخ انرژی تامین نشده، به میزان ۶۹ صدم در هزار محقق گردیده و مدت زمان خاموشی "سالیانه" هر مشترک استان به طور میانگین، ۳۶۲ دقیقه در طی سال ۹۸ بوده است.

وی با عنوان این که این نرخ برای سال ۹۷ به میزان " ۷۴ صدم در هزار" تعیین و در سال قبل به ۶۹ صدم در هزار رسیده افزود: در این بخش شاهد کاهش ۶.۷ درصدی نسبت به سال قبل بوده ایم که یک دستاورد مهم برای استان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: شاخص نرخ مورد اشاره برای سال جاری، به مقدار "۶۲ صدم در هزار" پیش بینی شده و امیدواریم با برنامه ریزی به عمل آمده، هدف مورد نظر محقق شود.

حسینی نژاد خاطرنشان کرد: استفاده از گروه های خط گرم، اقدامات اصلاحی و سرویس و تعمیرات به هنگام شبکه ها و تاسیسات توزیع برق، بهینه سازی جانمایی قطع کننده ها در طول مسیر فیدرها و همچنین افزایش تعداد نقاط مانور و رینگ فیدرها، از جمله مهم ترین عواملی است که در تحقق شاخص نرخ انرژی تامین نشده و کاهش خاموشی ها موثر بوده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد