hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها در اصفهان

افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با تصویب اعضای شورای شهر اصفهان و تایید فرمانداری، نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی و خطوط ویژه این شهر در سال جاری نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافت.

هادی منوچهری ، اظهار کرد: توزیع برچسب‌های نرخ کرایه از آخر هفته آغاز و نصب آن توسط رانندگان در تاکسی‌های شهر الزامی است.

وی تصریح کرد: تعداد ۹ هزار برچسب نرخ کرایه در سه رنگ «زرد» ویژه تاکسی‌های خطی، «فیروزه‌ای» ویژه تاکسی‌های گردشی و «سبز» ویژه تاکسی‌های بی‌سیم که با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال تهیه شده، به صورت رایگان برای نصب در اختیار رانندگان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان در صورت داشتن شکایت از دریافت کرایه بیش از نرخ مصوب از سوی رانندگان تاکسی می‌توانند مراتب را از طریق شماره تماس ۳۵۶۸۸۱۰۰ یا فضای مجازی تاکسی خبر به نشانی TAXIKHABAR@ اطلاع دهند، افزود: اطمینان می‌دهیم به شکایات در اسرع زمان رسیدگی و نتیجه به شهروند شاکی اطلاع داده خواهد شد.

وی از پرداخت تسهیلات شش میلیون تومانی به تاکسیرانان خبر داد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب پذیر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تاکسیرانانی که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند تسهیلات شش میلیون تومانی در نظر گرفته است.

منوچهری خاطرنشان کرد: فهرست رانندگان مشمول از طریق وزارت کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه با سایت کارا به نشانی: kara.mcls.gov.ir و طی مراحل ثبت نام تکمیلی نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

وی گفت: تاکسیرانانی مشمول این تسهیلات می‌شوند که دارای پروانه تاکسیرانی و بهره برداری معتبر باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد