hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا در مشهد

روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا در مشهد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در روزهای اخیر تعداد بیماران مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در مناطق زیرپوشش روند افزایشی داشته، لذا مردم نسبت به رعایت اصول بهداشتی دقت کنند.

شاپور بدیعی با بیان اینکه باز شدن اماکن و استفاده از وسایل نقلیه عمومی در کشور لازم و ضروری است، اظهار کرد: هر چند که آمادگی‌های لازم در حوزه‌های بهداشتی و درمانی کاملاً وجود دارد، اما مردم همچنان باید فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، زیرا کوچک‌ترین سهل‌انگاری می‌تواند شرایط را بحرانی کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه این بیماری علائم غیرمشخصی دارد و ممکن است عوارض غیربازگشتی را برای بیماران ایجاد کند، از تمام مردم خواست حتماً ضمن رعایت اصول و مراقبت‌های بهداشتی از انجام ترددهای شهری و یا سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه پرسنل درمانی و بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی در جای جای کشور تلاش گسترده‌ای را برای کنترل و مدیریت بیماری کرونا داشته‌اند، تاکید کرد: اگر مردم نکات بهداشتی را فراموش کنند یا سهل‌انگاری در این زمینه داشته باشند، ممکن است با شرایط بدتری نسبت به گذشته روبه‌رو شویم.

بدیعی تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی و غیرکرونایی انجام شده است تا بتوان به شکل مطلوبی به هر ۲ گروه از بیماران خدمات‌رسانی کرد.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در حال حاضر تعداد بیماران در حوزه سرپایی افزایش پیدا کرده و در حوزه بستری افزایشی نداشته است، اما مراکز درمانی آمادگی لازم را برای پذیرش احتمالی بیماران دارا هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد