hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ظرفیت تولید 780هزار تن ورق های فولادی و گالوانیزه در سمنان

ظرفیت تولید 780هزار تن ورق های فولادی و گالوانیزه در سمنان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ظرفیت تولید سالانه 780هزار تن انواع ورق های فولادی و گالوانیزه در سمنان خبر داد.

علی تشنه دل در حاشیه بازدید از خط تولید ورق شرکت نورد و لوله در شهرک صنعتی سمنان با اعلام این خبر گفت: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه 780 هزار تن ورق های فولادی رنگی ، گالوانیزه گرم و ورق های فولادی با پوشش روی یا همان ورق گالوانیزه را دارد.

وی گفت: شرکت نورد و لوله با سرمایه گذاری حدود 9هزارمیلیارد ریال و در زمینی به زیربنای حدود 63هزار متر مربع در شهرک صنعتی سمنان واقع می باشد که در زمینه تولید انواع ورق گالوانیزه و انواع لوله و پروفیل فعالیت می کند که کاربرد محصولات این واحد در تمامی صنایع و همچنین مصارف خانگی می باشد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه 160هزار تن لوله فولادی درز جوش ، 150هزار تن انواع لوله گالوانیزه گرم و 300هزار تن لوله های فولادی و آهنی را نیز دارد و توانسته است زمینه اشتغال حدود 520 نفر در استان را فراهم نماید.

در ادامه این بازدید در جلسه ای با حضور سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و مدیرکل بازرسی استان مشکلات این واحد تولیدی در زمینه تامین مواد اولیه بررسی و با توجه به اینکه تامین مواد اولیه واحد بصورت خرید از بورس کالا انجام می گردد مقرر شد جهت تامین مواد اولیه مساعدت شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد