hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > لزوم "استفاده از ظرفیت‌های محله‌ای" در برنامه های توسعه محور محله

لزوم "استفاده از ظرفیت‌های محله‌ای" در برنامه های توسعه محور محله

شهردار سمنان به استفاده از ظرفیت های محلی در اجرای برنامه های توسعه محله محور  تاکید کرد 

سید محمد ناظم رضوی ، شهردار سمنان در گفتگو با خبرنگاران گفت : برنامه ریزی محله محور همراه با اختصاص بودجه های مربوط برای هر محله در راستای اجرای الگوی جدیدی از مدیریت شهری در سطح محله ها به عنوان مدیریت محله محور صورت گرفته است که اجرای آن رضایت و مشارکت شهروندان را به دنبال دارد.

ناظم رضوی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرداری سمنان برای 32 محله شهر برنامه توسعه محور آماده نموده است گفت : طی سال گذشته پروژه های قابل اجرا در محلات با هماهنگی معتمدین محله های شهر شناسایی شد که شهرداران مناطق با همیاری و همکاری سازمان های زیر مجموعه شهرداری و خود شهروندان به اجرای آن اقدام خواهند کرد . 

وی به پایش چگونگی اجرای این پروژه ها در سطح محله ها بصورت هفتگی تاکید کرد و گفت : سعی شود با برگزاری جلسات رصد پروژه ها بصورت هفتگی و با حضور خود معتمدین ، به آسیب شناسی پروژه ها پرداخته شود .

رضوی با اشاره به تأمین اعتبار پروژه های محله ای تصریح کرد: برای بودجه های محله محور در سطح هر منطقه دفترچه مخصوص تهیه شود تا بتوان با رصد میزان تحقق ، پروژه ها را نیز پایش کرد. 

شهردار سمنان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های محله‌ای در برنامه های توسعه محور محله افزود : با  اطلاع رسانی بهنگام فعالیت های انجام شده در محله ها، باید زمینه ای فراهم شود تا معتمدین اثربخشی فعالیت های خود را ببینند . 

 

 

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد