hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل لباس نوزادی پسرانه

جدیدترین مدل لباس نوزادی پسرانه

در این مطلب انواع مدل لباس نوزادی پسرانه با طرح های زیبا و فانتزی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما والدین گرامی قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از این مدل های جدید و زیبا برترین لباس های نوزادی را برای فرزندتان خریداری کنید.
لباس خریدن برای نوزاد یکی از شیرین ترین کارهایی است که والدین قبل از به دنیا آمدن نوزاد خود انجام می دهند. اگر به دنبال جدیدترین طرح های مدل لباس نوزادی پسرانه، هستید مدل های این مطلب می توانند برای شما بهترین ایده باشند.
لباس نوزاد پسرانه طرح های مختلف و متفاوتی دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود لباس هایی با طرح های فانتزی و با نمک را برای نوزادتان خریداری کنید و زیبایی و جذابیت فرزند خود را چندین برابر کنید

مدل لباس نوزادی پسرانه با طرح های فانتزی و با نمک

در هنگام خرید لباس برای نوزاد باید قبل از هر چیز به جنس پارچه لباس توجه کنید بهتر است لباس های نوزادی با جنس پارچه پنبه ای و یا نخی را خریداری نمایید زیرا این مدل پارچه ها ایجاد حساسیت برای پوست نوزاد شما را نمی کنند.
مدل های لباس نوزادی پسرانهلباس نوزادی با طرح های با نمک
یکی دیگر از نکاتی که در موقع خرید لباس نوزاد پسرانه باید به آن توجه کنید مدل یقه لباس است که بهتر است یقه لباس مورد نظر شما مدل فرشته و یا یقه دکمه دار با دکمه های فشاری و یا پرسی باشد تا موقع تعویض لباس نوزاد شما اذیت نشود.
لباس نوزادی با طرح های شیکلباس نوزادی چند تکه
لباس های طرح دار را برای نوزاد انتخاب نمایید زیرا این نوع لباس ها به نوزادان آرامش می دهند دقت داشته باشید که عکس های لباس باید لطیف باشند و در آن ها از رنگ های ملایمی استفاده شده باشد.
لباس نوزادی زیبامدل لباس نوزادی زیبا
در ادامه این مطلب توجه شما را به چند مدل لباسهای نوزادی پسرانه با طرح های زیبا و دوست داشتنی جلب می نماییم که امیدواریم این مدل لباسها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.
لباس نوزادی زیبالباس نوزادی شیکلباس نوزادی برای پسر  لباس نوزادی با طرح عروسکی مدل لباس نوزادی پسرانه با طرح های شیکلباس نوزادی زیبالباس نوزادی شیک و متفاوتلباس نوزادی شیک و زیبا
مدل لباس نوزادی بافتنی و لباس نوزادی با جنس پارچه نخی
مدل لباس نوزادی پسرانه با طرح های دوست داشتنیلباس های نوزادیطرح های لباس برای نوزاد پسرفانتزی ترین طرح های لباس نوزادیلبسا نوزادی با طرح های متنوعمدل لباس نوزاد پسرانه

مدلهایی از لباس نوزاد پسرانه بافتنی

امروزه مدلهای متنوع از لباس نوزاد بافتنی پسرانه و دخترانه در بازار وجود دارد، البته بعضی از خانم های کدبانو و مادران خوش سلیقه دوست دارند لباس نوزاد شان را خود ببافند و البته عده ای نیز از این طریق می توانند درآمد کسب نمایند.
برای این بخش، تصاویری متنوع و جدید از انواع لباس بافت برای نوزادان پسر از جمله ژاکت ساده و کلاه دار، سرهمی و ست لباس زمستانی و … گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.
مدل لباس نوزادی پسرانه بافتنی
حال در صورتی که خودتان تمایل به بافت لباس برای نوزدتان هستید، باید علاوه بر مدل لباس، رنگ و جنس نخ کاموا را هم مدنظر داشته باشید، زیرا پوست نوزادان حساس و لطیف می باشد، بنابراین در هنگام انتخاب نخ کاموا باید نوع لطیف، نرم و بدون پرز آن را خریداری و استفاده کنید، همچنین استفاده از رنگ های روشن و سفید برای لباس نوزدان مناسب تر می باشد، در این بخش دعوت می نماییم از جدیدترین مدلهای لباس نوزادی پسرانه بافتنی دیدن نمایید.
مدلی از لباس نوزادی پسرانه
مدل بافتنی نوزاد با طراحی زیبا و پسرانه
لباس نوزادی پسرانه با بافت زیبا
ژاکت بافتنی زیبا برای نوزادان پسر
لباس نوزادی پسرانه جدید و زیبا
مدلی زیبا از بافت پسرانه برای نوزاد
مدل ژاکت سرهمی نوزادی پسرانه
مدل لباس زمستانی نوزاد پسرانه و دخترانه با طرح زیبا
مدل بافت لباس نوزادی پسرانه
مدلی از سویشرت کلاه دار بافتنی برای نوزاد پسر
مدل لباس نوزادی پسرانه د دخترانه زیبا
مدلهای زیبایی از لباس بافت نوزاد پسر
مدل لباس نوزاد پسرانه
ست لباس بافت نوزاد پسرانه و شیک
مدل پلیور نوزادی پسرانه
ژاکت بافتنی زمستانی برای نوزاد پسر
لباس نوزادی پسرانه فانتزی
مدلی زیبا از لباس بافت برای نوزاد با طرح فانتزی
لباس نوزاد پسرانه جدید
مدل لباس بافتنی زیبا برای نوزاد پسر
مدل زیبای لباس نوزاد پسرانه
ست لباس زمستانی نوزاد پسر با طرح زیبا
تصاویری از لباس نوزادی پسرانه
مدلی از لباس سرهمی نوزادی پسرانه با طرح فانتزی
مدل لباس نوزاد پسرانه و دخترانه
تصویری از مدل لباس نوزادی بافتنی
مدل لباس نوزادی برای پسر
مدل لباس بافت نوزادی با طرح دوست داشتنی
مدلی از لباس بافتنی نوزاد پسر

در این مطلب انواع متنوع مدل لباس های نوزادی پسرانه را با طرح های جدید و زیبا مشاهده کردید شما می توایند با الگوبرداری از این مدل های متفاوت و ایده آل زیباترین لباس را برای نوزاد خود خریداری کنید.
امتیاز: 1.5 (از 2 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد