hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > واکنش استاندار کرمان به دستگیری یکی از مدیران ‌به اتهام فساد اداری

واکنش استاندار کرمان به دستگیری یکی از مدیران ‌به اتهام فساد اداری

استاندار کرمان با اشاره به اینکه از هر گونه مقابله با مفاسد اقتصادی و اداری در استان کرمان حمایت می‌کنیم گفت: مدیران در رصد دقیق دستگاه‌های نظارتی هستند.
محمدجواد فدائی، با اشاره به دستگیری مدیر‌کل شرکت غله استان کرمان و معاون وی به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه اظهار داشت: هر جا که تخلف و فسادی وجود داشته باشد دستگاه‌های نظارتی باید ورود کرده و‌ با آن برخورد داشته باشند و این امری عادی است.

وی با بیان اینکه در مواردی هم که لازم باشد این موارد به دستگاه قضائی ارجاع داده می‌شود تاکید کرد: هر گونه تخلف و‌ مفاسد اقتصادی و‌ اداری که محرز شود بلافاصله به دستگاه قضائی ارجاع می‌شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه با هر گونه فساد اداری و تخلف و اقدامات خلاف قانون به شدت مخالف هستیم گفت: اعتقاد داریم که باید با این موارد برخورد جدی شده و اقدامات انجام شده در استان کرمان نیز که منجر به دستگیری یکی از مدیران استان شد در همین راستا بوده است.

وی با تاکید بر حمایت جدی از هر گونه مقابله با مفاسد اقتصادی در استان کرمان خاطر‌نشان کرد: مدیران استان موظف به انجام وظایف خود در راستای قانون بوده و از هر گونه سوءاستفاده مالی از جایگاه و موقعیت خود به نفع خود یا دیگری باید خودداری کنند.


فدائی با بیان اینکه مدیران و‌مسئولان در حکومت اسلامی بدانند که در هر پست و مقامی خدمتگزار مردم بوده و در برابر خدواند مسئول و ‌پاسخگو‌ هستند ادامه داد: از طرف دیگر مسئولان باید بدانند که همواره در رصد دقیق اطلاعاتی دستگاه‌های نظارتی هستند.

وی با بیان اینکه با هر گونه اقدام خلاف قانون برخورد جدی می‌شود و این تخلفات هیچ گونه توجیهی ندارد تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی در راستای منافع مردم و‌ کشور با هیچ کس در هیچ جایگاهی تعارف ندارند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه گاهی نیز گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلفات در ادارات و مدیران به ما می‌رسد که این موارد نیز پیگیری جدی می‌شود افزود: گزارش‌های مردمی برای پیگیری به دستگاه‌های نظارتی و اداره کل اطلاعات استان ارجاع می‌شود.

وی اظهار داشت: البته مدیران استان نوعا مدیرانی درستکار، منظم و تابع قانون و مقررات هستند و از هر گونه سوء‌استفاده اجتناب می‌کنند که باید از این جهت از آنها سپاسگزاری و قدردانی کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد