hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > " بهشت‌آباد" به هیچ عنوان تاییدیه‌ زیست محیطی ندارد / با اجرای تونل ‌مخالف هستیم

" بهشت‌آباد" به هیچ عنوان تاییدیه‌ زیست محیطی ندارد / با اجرای تونل ‌مخالف هستیم

رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: انتقال آب بهشت آباد با تونل به هیچ عنوان تاییدیه زیست محیطی ندارد و ما با تونل به علت آسیب‌های محیط زیستی مخالف هستیم و تاییدیه‌ای نخواهیم داد.
مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با رئیس سازمان محیط زیست کشور دیدار کردند‌. 
نمایندگان استان در این دیدار با اشاره به آسیب‌های زیست محیطی طرح انتقال آب معروف به تونل "بهشت آباد"  اظهار داشتند: پیوست‌‌های زیست محیطی از اصول مهم اجرای هر طرحی است.
مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی تاکید‌ کردند: وظیفه حراست از منابع ملی یک وظیفه همگانی است و مخالفت ما با بحث انتقال آب توسط تونل یک مخالفت استانی نیست بلکه مخالفت ملی است چراکه حراست از منابع ملی آب یک وظیفه انقلابی می‌باشد و ما باید محافظ میراث ارزشمند محیط زیست و آب برای آیندگان باشیم .
عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست کشور نیز در این دیدار با صراحت بیان کرد: طرح انتقال آب بهشت‌آباد با تونل به هیچ عنوان تاییدیه زیست محیطی ندارد و ما با تونل به علت آسیب‌های محیط زیستی مخالف هستیم و تاییدیه‌ای نخواهیم داد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد