hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش ۱۰۰ درصدی اجاره بها در برخی مناطق مشهد

افزایش ۱۰۰ درصدی اجاره بها در برخی مناطق مشهد

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد از افزایش ۱۰۰ درصدی اجاره‌بها در برخی مناطق شهر مشهد خبر داد.
 شهناز رمارم ظهر امروز در نطق پیش از دستور نود و سومین صحن علنی شورای شهر مشهد اظهار داشت: شوراهای اسلامی در مسیر پر فراز و نشیب قرار داشته و به برکت حضور هزاران نفر از نمایندگان مردم نظارت عامه را به عنوان نهاد مردم‌سالار بر عهده دارند.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد افزود: شوراهای شهر در وضعیت کنونی در دوران بلوغ هستند. مسئولیت خطیر نمایندگان مردم پاسخ درست به مطالبات مردم است.
وی ادامه داد: یادآوری می‌کنم با آغاز سال پایانی شورای پنجم وقت آن رسیده که با تمرکز با یادآوری وعده‌های انتخاباتی به محاسبه عملکرد خود بپردازیم و از فرصت باقیمانده استفاده کنیم.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد گفت: بالاخره حکم نخستین زن شهردار را آقای شهردار بعد از فراز و نشیب بسیار امضا کردند. ما منتظریم مدیر زن در کسوت مدیرعاملی سازمان‌های شهرداری نیز ببینیم.

رمام افزود: با کمال تاسف و اندوه کلان شهر مشهد با وجود موقعیت سوق‌الجیشی و اینکه می‌تواند مکان مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد به یکی از بزرگترین کانون‌های حاشیه‌نشینی و کلونی‌های فقر تبدیل شده است‌.
وی ادامه داد: در شرایطی که افزایش سرسام آور اجاره‌بها کانون خانواده‌ها را در مرز از هم گسیختگی قرار داده از شهرداری می‌خواهم در راستای بند 21 ماده 55 شهرداری برای تامین مسکن ارزان قبمت اقدام فوری در این زمینه انجام دهد.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد با بیان اینکه اکنون قشر متوسط مشهد نیز در حال تبدیل شدن به قشر محروم هستند افزود: مبلغ اجاره خانه در مشهد تا 100 درصد زیاد شده است.
رمام گفت: حاشیه کال دروی 5 میلیون تومان رهن با 100 هزار تومان اجاره به 20 میلیون تومان رهن با 500 هزار تومان اجاره تبدیل شده است. برای قشر محروم باید فکری شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد