hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تش‌سوزی تانکر حمل سوخت در محور جاجرود/ تردد تنها از مسیر آزادراه تهران- پردیس امکان‌پذیر است

تش‌سوزی تانکر حمل سوخت در محور جاجرود/ تردد تنها از مسیر آزادراه تهران- پردیس امکان‌پذیر است

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران از انسداد مسیر جاجرود در محور قدیم تهران بر اثر حریق تانکر حامل مواد سوخت خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی ، اظهار داشت: در ساعت 5 صبح امروز یک دستگاه کشنده تریلر حامل مواد سوخت که از تهران به سمت رودهن در حال حرکت بود در روی پل جاجرود واژگون و طعمه حریق شد.

وی بیان کرد: در این حادثه راننده به علت واژگونی تانکر حامل مواد سوخت در اثر خستگی و خواب‌آلودگی و عدم کنترل طعمه حریق شد و متأسفانه جان خود را از دست داد.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران افزود: نیروهای امدادی و آتش‌نشانی بلافاصله در محل حاضر شده و جهت کنترل و پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی موفق به مهار کردن آتش شدند .

محبی همچنین خاطرنشان کرد: حادثه واژگونی تانکر سبب ترافیک و مسدودی تردد در محور قدیم تهران جاجرود از دو طرف شد، از این‌رو رانندگان تنها می‌توانند از مسیر آزادراه تهران- پردیس به سمت مسیرهای شمالی کشور تردد کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
  1. شهروند
    10 خرداد 1399 10:01
    این حادثه ۵ صبح رخ داده. چرا پلیس اطلاع رسانی نمیکنه و از ورودی های جاده قدیم به راننده ها چیزی نگفت یا مسیرهای جاده قدیم رو نبسته که مردم ۳ ساعت تو ترافیک نمونن و بعدشم باید دور بزنن. ما از ۷ صبح تو ترافیک بودیم تا نزدیک محل حادثه مثل مورچه راه رفتیم کلی بنزین تو این گرونی سوزوندیم جلو و پشت سر بسته و قفل. ۹.۵ یه بلوک وسط جاده رو برداشتن میگن برگردید بعد تازه خبردارشدیم چه اتفاقی افتاده.
    اینقد اطلاع رسانی ضعیف با ضعف مدیریت وقت خودمونو مردم رو هدر میدیم کلی هم ترافیک و چالش ایجاد میکنیم. از ۵ صبح تا ۹.۵آقایان محترم پلیس و همکاران مرتبطشان چه میکردند که اطلاع رسانی از ورودی هارو انجام ندادن.؟؟؟؟
    ملت جور کشیم بخدا..... آزاد راهم قفله...... راه برگشتم ترافیکه....
  2. 10 خرداد 1399 12:52
    خدا انشاالله از مسئولین ازادراه پردیس نگذره که جان مردم براشون اهمیتی نداره درحالی که ساکنین شهرستان های شرق تهران که باید رایگان از این ازاد راه تردد کنند متأسفانه بدلیل گرانی تردد از ازادراه مجبورند هر روز از جاده قدیم جاجرد که جاده مرگ است تردد کنند ، قبلا چندین بار از نهاد های مختلف خواهش و تمنا کردیم این تبعیض برداشته شود اما هیچ ، امروز صبح اگر خواست خدا نبود اکنون در تهران در محل کارم نبودم و خانواده ام یتیم شده بودند. الهی از تو میخوام ازین مسئولین پولکی ذیربط در ازادراه پردیس نگذری.