hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرداری تسریع شود

تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرداری تسریع شود

شهردار قم خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌‌های فرهنگی ورزشی مناطق باقیمانده شهر شد.
به گزارش رویداد ایران_قم،دکترسیدمرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به برنامه‌ شهرداری برای احداث یک مجتمع‌ فرهنگی ورزشی در هر یک از مناطق شهر، اظهار کرد: در سال گذشته این مجتمع‌های ورزشی در مناطق یک و ۶ به بهره‌برداری رسید و در مناطق دیگر نیز باید با سرعت روند تکمیل پروژه پیگیری شده و شاهد بهره‌برداری از این ظرفیت مهم برای جوانان باشیم.
شهردار قم با اذعان به اینکه در جلسات مستمر شورای شهرداران، باید گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های ورزشی ارائه شود، افزود: با توجه به اینکه شهر قم از فقر فضاهای فرهنگی و ورزشی رنج می‌برد، نیاز است که امکانات این حوزه توسعه یابد و شهرداری با نگاه تقویت نشاط و شادابی شهروندان خصوصا جوانان اقدام به احداث فضاهای ورزشی در مناطق شهر کرده است.
سقائیان‌نژاد با تقدیر از مناطق دو، سه و چهار که طبق گزارش‌ها پیشتاز در تکمیل پروژه مجتمع‌های ورزشی هستند، گفت: فعالیت پروژه مجتمع ورزشی در مناطق هفت، هشت و پنج باید تسریع یافته و هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری این فضاهای ورزشی و اختصاص آنها به شهروندان باشیم.
وی همچنین با تقدیر از پیمانکاران فعال و شهرداران پیگیر مناطق برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام، اذعان کرد: شهر قم فرصتی استثنایی برای سرمایه‌گذاری و حضور پیمانکاران فعال برای اجرای پروژه‌های عمرانی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد