hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مبتلایان جدید کرونا در بستک مسافران ایرانی هستند/وضعیت در میناب نگران کننده است

مبتلایان جدید کرونا در بستک مسافران ایرانی هستند/وضعیت در میناب نگران کننده است

ّرئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: روستاهای پرجمعیت و ایجاد خوشه‌های متنوع از بیماری در میناب ضرورت توجه شبکه بهداشت درمان میناب و مسئولان را بیشتر می‌کند.
دکتر حسین فرشیدی ، افزود:  شمار فوتی‌ها بر اثر کرونا در هرمزگان در روز گذشته(هفتم خردادماه) به ۴۰ نفر افزایش یافت.
وی خاطرنشان کرد: اکنون ۱۰۷ بیمار ایزوله هستند و ۲۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری اند که بیشتر آنها حال عمومی خوبی ندارند.
وی با بیان اینکه موارد ابتلا به کرونا در شهرستان‌های غرب هرمزگان کم است، اظهار کرد: مبتلایان جدید بستک مسافران ایرانی هستند که از کشور‌های حوزه خلیج فارس به بستک سفر کردند و اطلاعاتی از گذشته آن‌ها در دست نیست که باید دو هفته قرنطینه شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: روستا‌های پرجمعیت و ایجاد خوشه‌های متنوع از بیماری در میناب ضرورت توجه شبکه بهداشت درمان میناب و مسئولان را بیشتر می‌کند.
وی با اشاره به اینکه بازارماهی فروشان میناب در چند روز اخیر کانون شیوع بیماری بوده است، تصریح کرد: در یک هفته اخیر شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان افزایشی است.
وی در پایان با بیان اینکه استفاده از ماسک در مکان‌های سرپوشیده و رعایت بهداشت فردی ضروری است، از مردم خواست برای قطع زنجیره شیوع کرونا شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد