hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی >  افزایش ۳.۵ درصدی مبتلایان به بیماری کرونا در تهران

 افزایش ۳.۵ درصدی مبتلایان به بیماری کرونا در تهران

​فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونا در شهر تهران گفت: آمارهای ۲۴ ساعت گذشته نشان می دهد پذیرش بیماران در بخش های بهداشتی و درمانی افزایش ۳ و نیم درصدی داشته است.
علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونا در شهر تهران گفت:در مجموع ۲۶۵ بیمار در بیمارستان های پذیرای کرونا در استان تهران پذیرش شدند که سهم بیماران عادی ۲۰۰ نفر بود و افزایش ۶۵ بیمار را در بخش های ویژه آی سی یو  افزایش نسبی را نسبت به روزهای گذشته نشان می دهد.
 
زالی گفت: آمارهای ۲۴ ساعته نشان میدهد سهم مراجعه کنندگان در بخش های بهداشتی و درمانی و بستری ۳ و نیم درصد را نشان میدهد که این عدد نیز نسبت به روزهای گذشته افزایش مختصر داشته است. 
 
فرمانده مقابله با کرونا در کلانشهر تهران تصریح کرد: سن فرد، میزان مواجه، سلامتی فرد و رعایت موارد بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین همه فعالیت های اجتماعی در اپیدمی ها می تواند بعلت رعایت نکردن موارد بهداشتی بالقوه خطرناک باشد.
 
زالی خاطرنشان کرد: شاهد این هستیم که برخی از شهروندان اخیرا در سطح شهر کمتر ملاحظات بهداشتی را رعایت می کنند. ما از همه مردم می خواهیم که در مکان های شلوغ و پرازدحام حتما موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. 
 
خطر وقوع مجدد پیک کرونا در کردستان؛ مردم «فاصله‌گذاری اجتماعی» را رعایت کنند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان ضمن هشدار به هم‌استانی‌ها گفت: خطر ویروس کرونا هنوز رفع نشده و اخیراً با یک پیک مجدد کرونا روبه‌رو شده‌ایم، از مردم خواهشمندیم فاصله‌گذاری اجتماعی و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد