hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه ناوگان عمومی درون شهری بندرعباس

افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه ناوگان عمومی درون شهری بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه ناوگان عمومی در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر خبر داد.
حسین اخلاقی صبح امروز(هفتم خردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه روز گذشته علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس افزایش نرخ کرایه ناوگان عمومی درون شهری بندرعباس بعد از دو سال و با موافقت حداکثری اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در ادامه عنوان کرد: این جلسه با حضور جمعی از نمایندگان خطوط تاکسی با بیان مطالبات خود تشکیل شد که با پیشنهاد ۴۰ درصدی افزایش نرخ از سوی سازمان اغاز و در نهایت با افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه ناوگان عمومی را به دنبال داشت.
وی ادامه داد: بیش از دو سال است که نرخ کرایه‌های اتوبوس و تاکسی‌های درون شهری افزایش پیدا نکرده و نیازمند این هستیم که این نرخ پس از دو سال تغییر کند. در سال ۹۷ نرخ بر کیلومتر عدد ۳۳۳ تومان بوده و پیشنهاد سازمان ۴۶۶ تومان نرخ بر کیلومتر در سال جدید است.
رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به خرید ۳۸۵ تاکسی نوسازی و ۶۳ دستگاه اتوبوس ملکی، تصریح کرد: توزیع ماسک و دستکش برای رانندگان از سوی سازمان اجرایی شده است و نگاه‌ها در این سازمان نگاه خدماتی است.
اخلاقی خاطر نشان کرد: نرخنامه جدید بزودی به تاکسیرانان ابلاغ خواهد شد و شهروندان گرامی می توانند دریافت هرگونه وجه مازاد بر نرخنامه را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۷۶۱۷۶۱ به سازمان گزارش نمایند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری بندرعباس اذعان داشت: این افزایش نرخ پس از تایید نهایی از سوی فرمانداری بندرعباس اعمال خواهد شد‌.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد