hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > واکنش بهزیستی رشت به انتشار فیلمی از وضعیت خانواده دارای معلول

واکنش بهزیستی رشت به انتشار فیلمی از وضعیت خانواده دارای معلول

 رئیس اداره بهزیستی رشت نسبت به انتشار فیلمی از یک خانواده دارای دو معلول در این شهر واکنش نشان داد و گفت: این خانواده در خدمات مستمر و غیرمستمر و موردی این اداره برخوردار هستند.
محمد نوروزی با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر وضعیت خانواده دارای دو عضو معلول بینایی در رشت، اظهار کرد: خانواده فوق دارای دو فرزند کم بینا و زن سرپرست خانواده است که همگی از خدمات مستمر، غیر مستمر و کمک‌های موردی سازمان برخوردار هستند.
وی افزود: این خانواده برای درمان فرزندان نیز از طریق سازمان بهزیستی معرفی نامه، کمک هزینه درمان و کمک بلاعوض داده شده است.
نوروزی ادامه داد: مددکاران اداره بهزیستی رشت از ابتدا با مشکلات این خانواده آشنا بوده و طی بازدیدهای به عمل آمده و پیگیری‌های مددکاران توضیحات لازم جهت گرفتن پروانه ساخت داده شد.
رئیس اداره بهزیستی رشت افزود: با توجه به اینکه منزل فوق به صورت غیر قانونی و بدون پروانه ساخت ساخته شده و طبق تفاهم نامه پنج جانبه بهزیستی به همراه اداره راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و انجمن خیرین مسکن ساز برای خانواده‌های دارای دو عضو معلول در صورتی که منزل دارای پروانه ساخت باشد مبلغ ۶۰ میلیون تومان بلاعوض به این خانواده تعلق می‌گیرد اما به علت نداشتن پروانه ساخت این خانواده از دریافت چنین پول بلاعوضی محروم هستند.
وی یاد آور شد: در این مدت با رایزنی که واحد مشارکت رشت با خیرین شهرستان انجام داده، قول تحویل وسایل ساخت منزل را به صورت رایگان و خیریه داده اند.
نوروزی با اشاره به اینکه این اداره آمادگی دارد برای اسکان و غذای گرم روزانه خانواده از طریق مؤسسه نابینایان تا پایان ساخت منزل مسکونی مناسب انجام دهند، ادامه داد: اعلام شماره کارت بانکی بهتر است آگاهانه و از طریق مراجع ذیصلاح انجام گیرد تا این خدمات به نحو احسن و درست در اختیار این عزیزان قرار گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد