hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش ۲۰ تا ۲۲درصدی نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه / نرخ‌های جدید به‌زودی ابلاغ می‌شود

افزایش ۲۰ تا ۲۲درصدی نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه / نرخ‌های جدید به‌زودی ابلاغ می‌شود

براساس اعلام سازمان تاکسیرانی و تایید فرمانداری کرمانشاه کرایه تاکسی‌های درون شهری ۲۰ تا ۲۲ درصد افزایش یافته است.
شروع سال جدید همیشه با افزایش قیمت کالا و خدمات همراه است که امسال موج گرانی‌ها به دلیل شیوع بیماری ناشی از کرونا ویروس جدید مقداری با تأخیر و البته ملموس‌تر از سال‌های قبل بود.
نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری کلانشهر کرمانشاه نیز از افزایش قیمت بی‌بهره نماند و براساس اعلام سازمان تاکسیرانی و تایید فرمانداری کرمانشاه نرخ کرایه‌های تاکسی در مسیرهای مختلف 20 تا 22درصد افزایش یافته است.
سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در این رابطه گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده و با توجه به تورم سالیانه نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری در کرمانشاه تا 22 درصد افزایش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه براساس روال هر ساله کرایه تاکسی‌های درون شهری در کشور با توجه به وضعیت اقتصادی هر استانی افزایش پیدا می‌کند افزود: با توجه به تورم امسال نرخ کرایه تاکسی‌ها در کرمانشاه در حدود 22 درصد افزایش یافت.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: موضوع افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی‌های درون شهری کرمانشاه با کمیته «تطبیق» مصوبات شورای شهر کرمانشاه در فرمانداری در میان گذاشته شده است.
نرخ‌های جدید کرایه تاکسی به‌زودی ابلاغ می‌شود
فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه نیز با اشاره به دریافت نامه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی گفت: نرخ پیشنهادی کرایه تاکسی‌های درون شهری کلانشهر کرمانشاه در سال 99 از سوی سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه به فرمانداری اعلام شده است.
وی افزود: مراتب امر در کمیته تطبیق که متشکل از فرماندار، نماینده شورای شهر، نماینده دادستانی و غیره است در میان گذاشته شد و تصمیم بر این شد که نرخ جدید کرایه تاکسی در شهر کرمانشاه 20 تا 22 درصد با توجه به مسیر افزایش پیدا کند.
فرماندار شهرستان کرمانشاه بیان کرد: به زودی این نرخ‌های جدید به رانندگان سطح شهر کرمانشاه اعلام می‌شود و همگی این رانندگان ملزم به استفاده از نرخ‌های جدید و نیز الصاق قیمت‌های جدید بر روی شیشه سمت راست تاکسی خود هستند.

براساس گفته‌های سازمان تاکسیرانی هیچ راننده‌ای نمی‌تواند بیشتر از نرخ‌های اعلامی از مسافر هزینه دریافت کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف شهروندان می‌توانند با شماره تلفن 133 و 38246565 تماس حاصل کنند.
به گزارش تسنیم در کنار افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی که دغدغه رانندگان تاکسی است؛ بهبود بهداشت این وسایل نقلیه و استفاده از شیوه‌های نوین و مجازی دریافت کرایه نیز دغدغه بسیاری از مسافران است که باید محقق شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد