hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هلال احمر بازوی محرک مقابله با بحران است

هلال احمر بازوی محرک مقابله با بحران است

استاندار قم گفت: با همت جهادگران با همت جهاد گران هلال احمر توانستیم در بحرانهای سیل و زلزله و حتی در بحران اخیر کرونا مسائل را به خوبی پشت سر بگذاریم.


به گزارش رویداد ایران_قم،بهرام سرمست در جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم که صبح روز شنبه سوم خرداد ماه ۱۳۹۹ در تالار کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالیم که ما امروز در دنیا به عنوان الگو در بحث کرونا مطرح هستیم که این به مدد جهادگران جمعیت هلال احمر و کمکهای داوطلبانه و فعالانه آنهاست که خللی حس نکردیم.

وی با بیان اینکه شدت وضعیت استان قم در بحران کرونا به وضعیت زرد رسیده است، افزود: در ارزیابی اخیر که صورت گرفت، استان قم در این مقابله با کرونا موفق و پیروز بود و رتبه اول و درخشش و توفیق مضاعف را گرفت که البته جای تقدیر دارد.

استاندار قم، تغییر و تحول اخیر در جمعیت هلال احمر را به موقع توصیف کرد و ادامه داد: رشادت های این دلیرمردان در ادامه فعالیتهای رزمندگان دفاع مقدس و طرح همدلانه و مواسات جامعه است که باید یادشان را گرامی داشت و به فال نیک گرفت.

وی با اشاره به اینکه این نهاد ذیربط فرامرزی نه محدود به زمان است و نه محدود به مکان، ابراز کرد: چه به لحاظ اقدامات امدادی و پس از بحران برای بازسازی و چه ماموریت های ملی و فرامرزی، جمعیت هلال احمر همیشه پیشقدم بوده است که به عنوان یک جامعه هدف، مسئولیت پذیر عظیم اجتماعی بر عهده آنها بوده و هست و نقش پررنگی در جامعه دارند.

سرمست با توضیح اینکه استان قم در نقطعه مواصلاتی ۱۷ استان قرار گرفته است، اظهار داشت: تکلیف جمعیت هلال احمر در استان فقط به همشهریان عزیز محدود نیست و وظیفه خدمت رسانی به زائران و مسافرین گرامی از تمام نقاط کشور هم بر عهده آنهاست.

استاندار قم، با اشاره به تلاشهای هلال احمر که توانست در مواقع بحرانی کشور سربلند بیرون بیاید، گفت: با همت جهادگران هلال احمر توانستیم در بحرانهای سیل و زلزله و حتی در بحران اخیر کرونا مسایل را به خوبی پشت سر بگذاریم.

سرمست آسیب های اجتماعی و حاشیه نشینی را از دیگر مسائل استان قم دانست و بیان کرد: این مساله بار مضاعفی را بر روی سازمان های قم ایجاد می کند.


استاندار قم با بیان اینکه از مدیران دارای کارنامه و برنامه حمایت می کنم خاطرنشان کرد: از مدیران اجرایی استان انتظار دارم که در بین مردم بوده و ضمن پرهیز از پشت میز نشینی، در صحنه عمل مدیریت کنند.

* هانی احمدزاده
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد