hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هرپست و مقامی عنایتی از جانب خداست

هرپست و مقامی عنایتی از جانب خداست

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان قم ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل سابق این جمعیت در استان اظهار داشت: هر پست و مقامی، عنایتی از طرف خداوند در جهت خدمت خالصانه به مردم است و باید افرادی که توفیق خدمت دارند، قدردان این فرصت‌ها باشند.


به گزارش رویداد ایران_قم،حجت‌الاسلام سید مصطفی علامه مهری افزود: اساس کار جمعیت هلال‌احمر، خدمت خالصانه بدون هیچ چشم‌داشتی برای رفع آلام بشریت است و داوطلبان و نیروهای هلال‌احمر در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی، روحی و روانی در حوادث حضوری فعال و خالصانه دارند.

وی خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی هلال‌احمر، خدمت به بشریت است و هر کس در هر پست و مقامی در این عرصه بیشتر در جهت خدمت، گام بردارد، به مردم نزدیک‌تر و نزد خدای متعال از جایگاه رفیع‌تری برخوردار است.

علامه مهری بیان کرد: یکی از اقدامات ارزشمند در تعیین مدیرعامل هلال‌احمر، این است که نیرویی توانمند و مخلص از بدنه جمعیت انتخاب‌شده است و با کار و تلاش در این مسیر به‌خوبی آشناست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان قم تصریح کرد: تلاش‌های مدیرعامل سابق هلال‌احمر قم با بیش از 20 سال تلاش ارزشمند به ثمر نشاند و با ده سال سابقه معاونت و سال‌ها مدیریت، فردی با تجربه، صبور، متین، مهربان و محبوب است و امیدواریم در مسئولیت جدید نیز همین مسیر را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر با توجه به رسالتی که بر عهده دارد، در بسیاری از صحنه‌های اجتماعی و فرهنگی پیشگام بوده و حرفی برای گفتن دارد، اضافه کرد: لطف رهبر معظم انقلاب نیز شامل حال این نهاد شده است و امیدواریم بتوانیم این تلاش‌ها را در جهت توسعه خدمات ارتقاء دهیم.

علامه مهری افزود: بسیاری از برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر به دلیل شیوع بیماری کرونا، ناتمام مانده و از مدیریت جدید انتظار داریم از رسالت سنگین خود در تکمیل این برنامه‌ها، عقب‌نشینی نکند و با روحیه خدمت‌رسانی این مسئولیت جدید را به‌عنوان امانتی بزرگ به سرمنزل مقصود برساند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد