hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گیلان| اجرای تعهدات شرکت راه‌آهن مطالبه مردم آستارا است

گیلان| اجرای تعهدات شرکت راه‌آهن مطالبه مردم آستارا است

فرماندار آستارا گفت: مردم شهرستان آستارا انتظار دارند تعهدات شرکت راه‌آهن درباره تکمیل پروژه ریلی آستارا هرچه سریع‌تر اجرایی شود. 

یونس رنجکش اظهار کرد: اجرای طرح اقتصادی ریلی که به‌صورت مشترک بین راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان انجام می‌شود مزیت‌های بسیاری برای اقتصاد و منافع ملی دارد و تکمیل و رفع مشکلات آن برای شهرستان آستارا بسیار مهم است. او با بیان اینکه به‌رغم تمامی مشکلاتی که در مسیر اجرای این طرح برای آستارا وجود دارد عزم جدی مردم و مسئولان شهرستان رفع آن‌ها و کمک به تسریع در تکمیل این پروژه فراملی است، افزود: انتظار می‌رود شرکت راه‌آهن و متولیان امور نیز در انجام تعهدات خود اقدامات جدی‌تری داشته باشند. رنجکش با اشاره به اینکه مشکلات زیادی در حال حاضر در این زمینه وجود دارد که باید در اولویت برنامه‌ریزی و سیاست‌های کلان شرکت راه‌آهن قرار گیرد، گفت: هر میزان از نظر زمان به تکمیل و راه‌اندازی کامل این پروژه نزدیک‌تر باشیم، اثرات بیشتری در زندگی مردم منطقه و همچنین منافع کشور مشاهده می‌شود. فرماندار آستارا تصریح کرد: هنوز بخش مهمی از تملک زمین و پرداخت مطالبات مردم باقیمانده است که باید توسط شرکت راه‌آهن در کنار تسریع در تکمیل پروژه انجام شود.

او ضمن تشکر از اقدامات انجام‌شده با اشاره به موقعیت و جایگاه استراتژیک این شهرستان مرزی، اظهار کرد: در شرایط فعلی و چشم‌اندازهای آینده اقتصاد کشور این راه‌آهن نقش مهمی در راستای منافع ملی دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد