hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پایان ماه رمضان آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس اعتکاف

پایان ماه رمضان آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس اعتکاف

دبیر ششمین جشنواره عکس اعتکاف گفت: این جشنواره به دلیل شیوع ویروس کرونا در زمان از پیش تعیین شده برگزار نشد و تصمیم گرفته شد مهلت ارسال آثار تا پایان ماه رمضان تمدید شود.

 

امیرحسامی نژاد در گفت وگو با خبرنگار رویداد ایران در قم، با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره عکس اعتکاف و تقارن این جشنواره با ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: تلاش شد این جشنواره را تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شود تا عکاسان بتوانند با فراغ بال عکس های منتخب را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه در ششمین جشنواره عکس اعتکاف با استقبال خوب عکاسان مواجه بودیم، تصریح کرد: عکاسان با گذاشتن استوری حمایت شایانی از این جشنواره داشتند که موجب استقبال خاص عکاسان به ویژه عکاسان خبری از ششمین جشنواره عکس اعتکاف شد.

دبیر عکس ششمین جشنواره اعتکاف عنوان کرد: عکاسان خبری مجال بیشتری برای تهیه عکس اعتکاف دارند که همین عامل موجب مشارکت بالای آنان شد که ما را برآن داشت در دوره های بعدی جشنواره قوی تری برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه قرار بود این جشنواره پیش از اعتکاف در اسفندماه سال 98 برگزار شود، گفت: اما با توجه به مشکلاتی که بوجود آمد زمان برگزاری آن به تعویق افتاد و امیدواریم عکاسان در مدت زمان باقی مانده عکس های خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

حسامی نژاد با تاکید براینکه برای عکاسان شیوه ارسال آثار از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: در بحث ارسال آثار شماره تلفن همراه گذاشته شد که در نرم افزارهای ایتا، تلگرام و واتساب آثار خود را ارسال کنند.

وی با اشاره به سهولت ارسال آثار عکاسان به دبیرخانه ششمین جشنواره اعتکاف گفت: در چند روز گذشته شاهد استقبال های دوچندان عکاسان هستیم که این امر به دلیل سهولت ارسال آثار رخ داده و امیدواریم با مشارکت پررنگ عکاسان بتوانیم این دوره از جشنواره را بهتر از سال های گذشته برگزار کنیم.

دبیر ششمین جشنواره عکس اعتکاف از یک اتفاق خوب در برگزاری این جشنواره خبرداد و خاطرنشان کرد: مهران مافی بردبار محمد صادق حیدری و سعید فرجی سه داوری هستند که در این دوره از جشنواره با سه نگاه مختلف جشنواره را داوری می کنند.

وی افزود: هنرمندان رشته عکس می‌توانند آثار خود با رویکرد اعتکاف، معنویت و اخلاق را در فرصت باقی‌مانده به پایگاه اطلاع‌رسانی www.etekffestival.ir ، رایانامه etekaffestival@gmail.com ، پیام‌رسان ‌های واتساپ، ایتا و تلگرام به شماره ۰۹۱۹۲۹۰۷۷۰۱ یا به دبیرخانه جشنواره به نشانی قم، بلوار ۴۵ متری شهید صدوقی، کوچه ۵۶، پلاک ۲۵ واحد یک ارسال کنند.

حسامی نژاد بیان کرد: جوایز برگزیدگان این جشنواره شامل لوح افتخار جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون تومان، ۱۵ میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان به نفرات اول تا سوم در هر بخش خواهد بود.



* سمانه سادات فقیه سبزواری 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد